Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bør stemingen og personligheten hos en kandidat være under et intervju på cafe? Dette dreier seg om jobb i skjønnhet og velvære som assisterende butikksjef 

Anonymkode: 42a22...491

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Åpen, imøtekommende, positiv, tillitvekkende, hyggelig og høflig. 

Skrevet

Hva er beste antrekket å gå med i en slik feminin bransje og som ass.sjef?:) 

9 minutter siden, Margit Spat skrev:

Gjest Margit Spat
Skrevet

Gjør research: hva går de som jobber der kledd i? Legg deg på samme linje/stil. 

Skrevet
20 minutter siden, Margit Spat skrev:

Gjør research: hva går de som jobber der kledd i? Legg deg på samme linje/stil. 

Har gjort det før jeg spurte skjønner du ;)  Det går i sort, og skjørt eller bukse.. men har ikke perfekte overdelen og møtet er i morgen ;p

Skrevet

På favorittcafeen min er det av og til intervjuer. Tenker at det må være kleint og at nabobordene må høre det som blir sagt etc.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

På favorittcafeen min er det av og til intervjuer. Tenker at det må være kleint og at nabobordene må høre det som blir sagt etc.

Beklager litt avsporing TS, men dette MÅ jeg bare kommentere!

Det opplevde jeg en gang. Firmaet bestevenninnen min jobbet for hadde intervju på nabobordet en gang jeg satt på cafe. Sjefen løy hun som ble intervjuet rett opp i trynet! Jeg hadde STORE problemer med å holde kjeft :P

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Tja: har du en draktjakke/damedressjakke e.l? Man kan gjøre det så enkelt som å bruke en pen singlet/ensfarget og tettsittende topp under en jakke.
Hvis ikke: tenk at det skal være pent og noenlunde tekkelig. Altså ikke et gå-på-byen-antrekk, men kanskje litt sprekere enn noe du ville møtt opp i bestemors 75-årsdag med.

Skrevet
7 minutter siden, Margit Spat skrev:

Tja: har du en draktjakke/damedressjakke e.l? Man kan gjøre det så enkelt som å bruke en pen singlet/ensfarget og tettsittende topp under en jakke.
Hvis ikke: tenk at det skal være pent og noenlunde tekkelig. Altså ikke et gå-på-byen-antrekk, men kanskje litt sprekere enn noe du ville møtt opp i bestemors 75-årsdag med.

Wow shit.... I feel you.... faen .... jeg har løse sorte topper som drar litt ned.... da skal jeg kjøre det enkelt med svart denim bukse slim fit , løs singlet topp i sort og en sort blazer i annen stoff enn silke men fortsatt smålig stiv og mykt. Og sorte sneakers. Hestehale og litt farge på leppene osv.  Sounds good? 

Skrevet

Apropos drar litt ned så skal jeg finne en løsning sånn at kløfta ikke syns 

Skrevet
45 minutter siden, Margit Spat skrev:

Btw bør jeg gi henne ny versjon av cv når jeg møter henne? Hun kommer til å komme med eldre versjon av min cv. Eller har det ingenting å si?

Gjest Margit Spat
Skrevet

Er det formelle endringer i innholdet i CV-en din etter at du søkte, så tar du med en oppdatert versjon, gir intervjueren den nye CV-en og forteller samtidig kort muntlig hva som er forskjellen. Hvis du bare har endret skrift, layout e.l, så er det ikke nødvendig. 

Lykke til!! 

Skrevet
58 minutter siden, Margit Spat skrev:

Er det formelle endringer i innholdet i CV-en din etter at du søkte, så tar du med en oppdatert versjon, gir intervjueren den nye CV-en og forteller samtidig kort muntlig hva som er forskjellen. Hvis du bare har endret skrift, layout e.l, så er det ikke nødvendig. 

Lykke til!! 

Herlig. Endret antrekket så nå gleder jeg meg veldig! Tusen takk for din tilstedeværelse!! 

Skrevet
21 timer siden, Margit Spat skrev:

Lykke til!! 

Hey ts her. Det gikk veldig bra!🙏🏽 Vet du / noen hvor mye man kan forvente i lønn i denne bransjen? Hvordan er bonusmodellen? 

Skrevet
På 31.8.2017 den 17.44, Gjest Margit Spat skrev:

Kjære Margit Spat: Jeg har fått jobben!! :D :D Jeg fikk 4 ulike tilbud sålangt i min lange søkeprosess (kunne fått 6 tilbud og men avlyste tredjegangsintervjuene med de) så nå var timingen endelig god til at jeg kunne takke ja til den stillingen jeg vet jeg vil utvikle meg selv best i! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...