Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Den hvite adresselinjen øverst på skjermen der hvor man skriver in www. adresser....den er borte! Ja, jeg har trykket knappen "F11", men det hjalp ikke. Hva i all verden gjør jeg for å få den tilbake? Veldig takknemlig for svar..
CheapChampagne Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Gå på Vis, Verktøylinjer, og hak av adresselinje. Funka det?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Nei, det gikk ikke...det er en hake/kryss ved "adressbar" under "Tools" der fra før. Finnes det noe mer å gjøre da?
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Jepp! Pek med musen akkurat i skille mellom nettsiden og verktøylinjen. Da vil det komme opp en pil som peker opp og ned. Hold venstre museknapp nede og dra nedover. Voila! mvh million
Gjest Annen gjest Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Åhh!!! Jeg har akkurat samme problemet på PC'en hjemme! Har klikket og dradd og klødd meg i hodet uten resultat! Håper oppskriften over fungerer! Tusen takk, i så fall!!! (Men hvordan i all verden forsvant den, tro???!!)
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 Forsvinner gjerne hvis man friker ut litt når man surfer og klikker litt for fort rundt i browseren sin :-) mvh million
Mulle7 Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Hei! Ingen ting av dette funker hos meg! Har forøvrig pådratt meg en slik Smiley Central-verktøylinje med bl.a. "mywebsearch". Hel til høyre står det faktisk "Adresse", men den er i grått, og ikke klikkbar. Hva skal jeg gjøre? Noen som kan hjelpe?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. januar 2005 #8 Skrevet 18. januar 2005 Hei! Ingen ting av dette funker hos meg! Har forøvrig pådratt meg en slik Smiley Central-verktøylinje med bl.a. "mywebsearch". Hel til høyre står det faktisk "Adresse", men den er i grått, og ikke klikkbar. Hva skal jeg gjøre? Noen som kan hjelpe? Laste ned, installere, oppdatere og kjøre ad-aware spybot search & destroy som du kan laste ned fra www.download.com . Etter det kan du ta en titt på: www.opera.com www.mozilla.org (firefox)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå