Gå til innhold

Hvor mye ga du til flomofrene?

Hvor mye ca ga du til flomofrene?  

1. 1. Hvor mye ca ga du til flomofrene?

• Ingenting
      15
    • Under 100,-
      4
    • over 100, men under 500
      41
    • over 500, men under 1000
      13
    • mer enn 1000
      2
    • mer enn 2000
      3
    • mye mer enn alternativene
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500,-

Vi gjorde det til en felles-greie på jobben, sånn at de som ville kunne bli trukket fra lønna. I tillegg har jeg jobbet med å lage avis hvor overskuddet gikk til flomofrene.

Skrevet

Jeg har gitt min kondolanse, om ikke noe annet. :wink:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har gitt ca 150 kr.. Som fattig student begrenser det seg litt hvor mye man kan gi! :-)

Pam

Skrevet

Har gitt 200,- og det er det jeg har råd til å gi.

Gjest Maikana
Skrevet

200 kr gav jeg. Det er det minste jeg kunne gjøre.

Skrevet

150 kr pluss litt på 7eleven og Deli, kanskje 200 kr tilsammen:-)

Skrevet

Hmm..Vi gav sammen som familie(mor-far og 2 barn) over 2000..

Og ellers har jeg gitt til bøsser osv..som videregående student er det også en begrensning på hvordan jeg kan gjøre enkeltvis. Men heldigvis punget mamma og pappa ut.

Skrevet

Eg ga ca. 600 sånn alt i alt. Litt i bøsser, litt i dør-til-dør-innsamling og litt til TV-aksjonen på Tv2.

Skrevet

Leste i avisa at politikerne drøftet å legge på en ekstra, obligatorisk SKATT som skulle dekke en del av nødhjelpspengene.

Har ikke særlig lyst til først å gi så mye jeg synes jeg klarer frivillig, for så å bli avkrevd et beløp til av staten, på toppen av dette.

Det har ikke vært noe snakk om det i det siste, men det har ødelagt min lyst til å være raus, i alle fall.

Skrevet

Har gitt noen hundre kroner ved å ringe og legge på diverse bøser. Har også brukt en søndag formiddag til å gå med bøsse. I den samlet jeg inn nesten 4000,-.

Det var ikke jeg som ga de, men de ble samlet inn og gitt på grunn av meg.

Skrevet

Vi har gitt endel, og der vi spiste middag på nyttårsaften stod det på menyen at all driks den dagen gikk til flomofrene + at eieren av stedet gav like mye han og. Så vi ga god driks der :)

Skrevet

Jeg har gitt 100 kroner. hadde jeg ikke vært student og hadde hatt råd til det så hadde jeg gitt mer.

Skrevet

500,-

Vi kommer til å gi det samme beløpet hver måned til "månedens organiasjon" som hjelper mennesker i nød andre steder i verden. Fikk en vekker på at vi har det veldig godt i Norge, og godt kan avse litt til mennesker som lider nød i resten av verden.

Gjest M. Fleksnes
Skrevet

Hvor mye ga du til Bangladesh i 1976?

Jeg ga nemlig 200,- til Frelsesarmeèn, 200,- til Amnesty, 300,- til TV-aksjonen og nå sist 200,- til flomofrene.

Jeg gir og gir men det hjelper ikke.

Jeg spør igjen: hvor mye ga du til Bangladesh i 1976?

Skrevet

Regner med spørsmålet var til meg?

I 1976 var jeg 1 år, så svaret gir seg vel selv?

Og, hva mener du at det ikke hjelper? Kommer ikke hjelpen fram mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...