Gjest gjest 0 Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Hei! Er det noen av dere som har prøvd dette? Jeg så det på tv-shop i dag, og jeg lenge tenkt på å prøve meg på pilates, men har fått en følelse av at det er nesten som yoga. :-? Windsor Pilates virket som en mye mer dynamisk måte å trene på. Godt mulig jeg tar feil her... Noen som kan utdype forskjellen på pilates og yoga? Hva gir best treningsmessig resultat? Vet dere om en veldig billig og bra treningsvideo (ikke nødvendigvis pilates eller yoga) man kan få tak i? Jeg har sett det finnes veldig mange billige typer her: http://www.play.com/play247.asp?page=promo...d=861&linkBack= Er det noen av disse dere kan anbefale? Pam :-)
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Kan i hvertfall anbefale deg Winsor Pilates, har den selv i bruk! Ellers har jeg dvd av Tv2 kari, programmet er delt i tre; 20 min. stram opp, 20 min. forbrenning, 20 min. strekk-avslappning
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har to 20-minutters videor fra tvshop. Fine de Vet det finnes lengre versjoner også, men synes egentlig 20 minutter holder i massevis. (Det beste var prisen, 99 for to vhs)
Twigi Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 Jeg kjøpte det også på TV-shop, og synes det er veldig bra trening. Det har likheter med yoga, men er litt mer styrketrening innbiller jeg meg. Jeg har dårlig selvdisipin på dette, men jeg så forbedring allerede etter 4 ganger à 20 minutter. (En stund siden nå, skal komme igang igjen. :oops: )
Gjest Moonshadow Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 De filmene de selger på tv-shop er geniale.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå