AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Del Skrevet 31. august 2017 Har bestemt meg for å teste dette siden jeg bruker alt for mye tid med mascaraen på morgenen.. Så: hvordan funker det+ Limer man på punktvise vipper som faller av etter hvert? Limes de? Kan man bruke mascara og øyensminkefjerner på de? Er det ulikt materiale? Kan man reagere på vipper eller lim? Hvor lenge sitter de på? Hvor lenge før en fest bør jeg sette de på (Trenger det noen dager til å roe seg el.l)? Og: noen som kan anbefale et bra sted i oslo som ikke koster skjorta? Anonymkode: c9678...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Del Skrevet 31. august 2017 Hvordan er det mulig å bruke altfor mye tid på mascara på morgenen? Det tar meg under et minutt, og jeg gjør det ofte på bussen jeg. Vippe extension: Man limer på en eller flere punktvise vipper på hver av dine egne vipper, og de faller av når din egen vipp faller av. De limes på og man skal ikke bruke mascara og sminkefjerner på de, da vil limet løsne mye fortere. Noen reagerer på limet ja så det er viktig å være sikker på at du tåler ingrediensene i limet først. Har du sensitiv hud vil du sannsynligvis ikke tåle standrdlimet og må ha allergi vennlig lim. Du kan også teste andre produkter med MI i seg for det er det stoffet som er mest allergifremkallende i limet. Reagerer du så kan det ta over en uke før du ser normal ut, og må selvfølgelig fjerne lim og vipper med en gang. Reagerer du ikke så er du good to go på fest med en gang men jeg vil mye heller anbefale deg vanlige falske øyenvipper som man tar på og av ved behov, som du kan bruke til fest, og ta av deg når du kommer hjem. Sånne du kjøper på HM og ikke fester på en og en i salong. Det som er den største ulempen med salong extensions er at de jo detter av en etter en når de naturlige vippene faller av og siden ikke alle vippene faller av på likt så går man rundt med "hull" i vippene. Og det er ikke pent! Man må derfor fylle på ca hver 2 uke, og det blir svindyrt å holde på med. Når det kommer til pris så bør du absolutt ikke gå for den billigste, for det er også den med minst trening. Da er det større sjanse for at de falske vippene belaster dine naturlige så mye at din naturlige vippevekst blir skadet av det og plutselig har du ingen igjen... På bildene nedenfor kan du se hvordan det ser ut når vippene begynner å falle av etter ca 7-14 dager. Anonymkode: 6197b...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Del Skrevet 31. august 2017 Så det er med andre ord bare den første uken det ser fint ut, og da kan man like gjerne heller bruke falske vipper fra HM som man klistrer på på morgenen og tar av på kvelden. Anonymkode: 6197b...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Del Skrevet 31. august 2017 Bilde 1: når vippene begynner å falle av med dine naturlige vipper. Bilde 2: ødelagte naturlige vipper etter langvarig bruk av vippe extensions. Anonymkode: 6197b...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Del Skrevet 31. august 2017 Den beste og tryggeste i Oslo er Lashes by Kasja. Hadde aldri gått til noen andre! Anonymkode: 6197b...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #6 Del Skrevet 1. september 2017 Takk for nyttig info!! Ja, ser problemet med at det blir hull i vipperaden der ting detter av.. Men- det som tiltaler mg veldig med extensions er selvsagt det at da har man vippene på hele tiden. Løsvipper har jeg bare prøvd å sette på et par ganger og det ble så mye plunder og heft at jeg skrinla hele prosjektet og har ikke orket å prøve igjen. Det var vanskelig å treffe, få limet til å sette seg, måtte prøve ørti ganger før det gikk-- og det har jeg iaf ikke tid til i hverdagen.. Nei altså, jeg bruker jo ikke ualminnelig med tid på mamscara på morgenen, men når man har det travelt så føles 2-3 lag med påføring og litt tid mellom som lang tid.. har dessverre ganske tynne og korte vipper, men de kommer seg betraketlig med en viss mengde mascara... hmmm... får se hva jeg går for.. Anonymkode: c9678...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå