AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #21 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Men du tar ikke ansvar. Du bruker ikke kondom, altså er det fare både for kjønnsykdommer, og graviditet. Bare hvis HUN ikke tar ansvar. Men HAN tar jo ansvar. Anonymkode: 1036c...703
Aalo Skrevet 31. august 2017 Forfatter #22 Skrevet 31. august 2017 Fare for graviditet er utelukkende en antagelse. Fare for kjønnssykdommer er på egen kappe _dersom_ man skal anta at jeg sjekker meg jevnlig. Mao; du har ikke snøring
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #23 Skrevet 31. august 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei, fordi man går i det minste ut i fra at en partner som ikke bruker kondom i det minste har testet seg etter forrige partner og sørget for å være clean før han går til sengs med en ny. Det er ulovlig å spre enkelte kjønnssykdommer i dag, bare så du vet det! Håper du blir like stolt av dattera di når hun blir seksuelt aktiv og gir faen i kondom og blir smelt på tjukka som 14 åring , har herpes innen hun er 18 og dør av hepatitt når hun er 35. Anonymkode: 99fe3...b8a Nei. Det er ulovlig å spre enkelte kjønnssykdommer med viten og vilje At du går ut fra at folk tester seg ligger på deg. Anonymkode: e79c6...32f 1
SlemUlv Skrevet 31. august 2017 #24 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare hvis HUN ikke tar ansvar. Men HAN tar jo ansvar. Anonymkode: 1036c...703 Ved å ikke bruke kondom? Da er han like ansvarlig som henne.
Aalo Skrevet 31. august 2017 Forfatter #25 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Ved å ikke bruke kondom? Da er han like ansvarlig som henne. Selvsagt, men den skadelidende er jo kun meg dersom jeg selv er sykdomsfri. Og sjølskading er vel en personlig anliggende? 1
Jolene Skrevet 31. august 2017 #26 Skrevet 31. august 2017 Da jeg var singel brukte jeg alltid kondom ved tilfeldig sex. Ser ingen grunn til å utsette meg for potensiell sykdom. Sa også alltid at jeg hadde kondomer, for det hadde jeg alltid med meg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #27 Skrevet 31. august 2017 Jeg har faste sexpartnere, og bruker ikke kondom. Kanskje ikke kjempesmart, men jeg liker virkelig ikke å bruke kondom. Jeg er nøye med å ta pilla, og sjekke meg. ONSer ikke, da hadde jeg brukt kondom. Anonymkode: 460c3...e2a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #28 Skrevet 31. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du sliter med å komme med kondom må du lære deg å runke med løsere grep så du får normal følsomhet i penisen din igjen. Det er ikke normalt å ikke komme med kondombruk, og i dag er kondomene så ultra tynne at det ikke nedsetter følsomheten merkbart. Det er en myte og en dårlig unnskyldning for å slippe kondom. Dette vet vel du alt om, hvor mange ganger har du hatt kondom på din penis? Det er ikke en myte. Det er ikke uten grunn at kondomer anbefales av eksperter til mannfolk som sliter med for tidlig utløsning. Anonymkode: 1f330...bd1 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #29 Skrevet 2. september 2017 Æsj, for en "mann" du er......! Anonymkode: 5c100...5f6 1
FluffyJuggernaut Skrevet 2. september 2017 #30 Skrevet 2. september 2017 (endret) Jeg tror på sikker sex, men vet at ikke alle gjør det. Folk må gamble med sin egen helse som de måtte ønske det, men jeg kommer ikke til å sette min egen eller min partners helse i fare. Så jeg praktiserer sikker sex til vi begge har testet oss. Men mange kjønnsykdommer er jo i oppblomstring for at mange dropper kondom. Jeg syns det er skremmede med tanke på hvor lett det er å unngå å spre smitte om bare alle er villig til å ta ansvar. Jeg har forresten ikke ONS. Men syns alle bør beskytte seg uansett, men det får bli opp til hver enkelt. Endret 2. september 2017 av Elliespelli
Aalo Skrevet 2. september 2017 Forfatter #31 Skrevet 2. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj, for en "mann" du er......! Anonymkode: 5c100...5f6 Hvorfor så nedsettende mot den ene parten når det er en samtykkende handling mellom to voksne?
BiancaH96 Skrevet 2. september 2017 #32 Skrevet 2. september 2017 Jeg har ofte sex, men har ikke så lyst til å bli syk på meg eller gravid med det aller første, så jeg pleier som regel å ha en pakke kondomer liggende hjemme. I verste fall, om fyren bor nærmest, svipper vi innom 7-eleven eller noe tilsvarende og plukker med oss en pakke på veien. Da på hans regning, seff.
Apollonia Skrevet 2. september 2017 #33 Skrevet 2. september 2017 (endret) På 31.8.2017 den 16.15, AnonymBruker skrev: Nei, fordi man går i det minste ut i fra at en partner som ikke bruker kondom i det minste har testet seg etter forrige partner og sørget for å være clean før han går til sengs med en ny. Det er ulovlig å spre enkelte kjønnssykdommer i dag, bare så du vet det! Anonymkode: 99fe3...b8a Den eneste fornuftige antagelsen du kan gjør når noen ikke tar initiativ til å bruke kondom er at de aldri gjør det. Og når du heller ikke tar initiativ til kondombruk sier du at du ikke bryr deg om du får noen kjønnssykdommer. Endret 2. september 2017 av Apollonia 1
siwhel Skrevet 3. september 2017 #34 Skrevet 3. september 2017 På 31.8.2017 den 15.13, Rotemor skrev: Jeg kjenner meg igjenher. Ikke en eneste mann har spurt meg om prevensjon i det hele tatt som jeg kan huske. Når vi var unge var vi opptatt av det, nå blir det ikke nevnt engang. Jeg har sjeldent ONS, men jeg har faste elskere, så det er ikke et aktuelt tema med kondom for min del. Men tendensen blant mine venner er at dette ikke brukes. Det er kanskje aldersbetinget...? Burde jo ikke være det!! Uff når man treffer en ukjent bør jo kondom være en selvfølge. Har faktisk opplevd de som tar ansvar og er frem med kondom før vi nesten har begynt. 💛😁. De du har møt på ons da @Rotemor.. stopper du opp og tar fram eller lar du løpet stå ut uten ? Siw
Rotemor Skrevet 3. september 2017 #35 Skrevet 3. september 2017 (endret) 5 minutter siden, siwhel skrev: Uff når man treffer en ukjent bør jo kondom være en selvfølge. Har faktisk opplevd de som tar ansvar og er frem med kondom før vi nesten har begynt. 💛😁. De du har møt på ons da @Rotemor.. stopper du opp og tar fram eller lar du løpet stå ut uten ? Siw Det er så lenge siden jeg hadde ONS,...Jeg har bare hatt sex med folk jeg kjenner og hvor det er opparbeidet et slags tillitsforhold på forhånd de siste årene. Ikke at det er noen oppskrift mot sykdom, men dog anderledes enn fremmede. Jeg kan dessverre ikke skrive under på at jeg ville dratt frem kondom, men vet altfor godt at jeg burde. Men nå er jeg ikke i den situasjonen da Men jeg tror jeg ville avstått fra sex dersom vi ikke hadde kondomer. Så m.a.o vil jeg ha det i vesken dersom livet endrer seg. PS: Jeg vil legge til at det forundrer meg ekstra mye at menn ikke er mer redd for ufrivillig svangerskap i tillegg til sykdommer. Endret 3. september 2017 av Rotemor
siwhel Skrevet 3. september 2017 #36 Skrevet 3. september 2017 De tror vel at det ikke skjer dem og at ved å "hoppe av i svingen" så skjer det ikke noe. Tror kanskje mangelfull opplæring på dette med prevensjon og sex ikke er helt oppdatert hos alle. .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå