AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Jeg har et problem. Føler meg veldig vinglete nå. Jeg har datet en person to ganger. Han spurte om jeg ville gå ut å spise med han til helgen. Jeg sa ja. Og nå før jeg fikk rukket å tenke meg om så har han allerede bestillt bord på en resturant i byen. Jeg har dårlig økonomi. Og ikke bare det så er jeg veldig skeptisk for jeg vet ikke ennå om dette er en mann som jeg kunne tenke meg noe mer enn vennskap med. Jeg synes at han er kjempehyggelig. Men jeg føler ikke den tiltrekning som skal til for noe mer ennå. Det kan jo komme. Det er derfor jeg tenkte å treffe han videre. Men jeg blir så usikker. Hva ville dere gjort? Anonymkode: f3baa...1ae
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avlyst. Anonymkode: 51250...801 Det er hva jeg tenker å gjøre. Men han har jo bestillt bord. Blir det for dumt å avlyse da? Anonymkode: f3baa...1ae
Biologi er livet Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 (endret) Jeg ville faktisk sagt det som det var, sorry men jeg er faktisk blakk. Kanskje han spanderer? Endret 31. august 2017 av Biologi er livet 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 6 minutter siden, Biologi er livet skrev: Jeg ville faktisk sagt det som det var, sorry men jeg er faktisk blakk. Kanskje han spanderer? Du ville gått selv om du mangler tiltrekningsfølese? Jeg mangler den. Men jeg gikk på dater med han fordi jeg synes at han er utrolig grei. Lett å prate med. Og håpet på at tiltrekning kommer etterhvert som vi blir kjent. Men nå sitter jeg her med frysninger og er redd at jeg begir meg ut på noe feil. Anonymkode: f3baa...1ae
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 Skulle NESTEN tro det var dama til han fyren her: Anonymkode: 7eb8d...f90 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle NESTEN tro det var dama til han fyren her: Anonymkode: 7eb8d...f90 Det kan ikke stemme. For han her skriver at det er dem første daten. Jeg har vært på flere turdater med han som jeg dater. Anonymkode: f3baa...1ae
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Hva er den egentlige problemstillingen her? At dere skal på restaurant og du har dårlig råd, eller at du ikke er interessert nok? Ville du gått om han foreslo en annen date? Dersom du ikke synes det er "verdt det" å dra på daten grunnet kostnaden ved en middag, så hadde jeg blitt hjemme. Anonymkode: 0001b...e71 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 Det er jo han som har bestilt bord på restaurant så da sier det seg selv at han betaler siden dere ikke tok den avgjørelsen sammen. De første datesene er jo for å bli kjent og det er vanlig å ikke kjenne fyrverkeri og romantiske følelser før etter en stund med dating , når man har blitt ordentlig kjent og komfortable med hverandre. Ingenting å være redd for. Anonymkode: 455c0...ede
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Jeg skjønner at du synes det er litt kinkig, men likevel: Det er ikke noe problem å avbestille et booket bord. Anonymkode: 20ae3...509 1
_Mayhem_ Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 Føler du ikke noe romantisk for ham så er det mest realt å avlyse dette og si at du ikke føler kjemien stemmer for eksempel. Så kan han mannen bruke pengene på noen som kan være interessert i ham.
Gjest BethD Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, _Mayhem_ skrev: Føler du ikke noe romantisk for ham så er det mest realt å avlyse dette og si at du ikke føler kjemien stemmer for eksempel. Så kan han mannen bruke pengene på noen som kan være interessert i ham. Enig
SesameStreet Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem. Føler meg veldig vinglete nå. Jeg har datet en person to ganger. Han spurte om jeg ville gå ut å spise med han til helgen. Jeg sa ja. Og nå før jeg fikk rukket å tenke meg om så har han allerede bestillt bord på en resturant i byen. Jeg har dårlig økonomi. Og ikke bare det så er jeg veldig skeptisk for jeg vet ikke ennå om dette er en mann som jeg kunne tenke meg noe mer enn vennskap med. Jeg synes at han er kjempehyggelig. Men jeg føler ikke den tiltrekning som skal til for noe mer ennå. Det kan jo komme. Det er derfor jeg tenkte å treffe han videre. Men jeg blir så usikker. Hva ville dere gjort? Anonymkode: f3baa...1ae Du vil avlyse stevnemøte på en restaurant. Ok, det er greit nok. Spørsmålet er hva du skal si? Skal du si at det er fordi at du ikke vil se han igjen eller fordi at du har dårlig råd så du ikke kan ha et stevnemøte der? Endret 31. august 2017 av SesameStreet
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 Avlyse? Det er jo helt idiotisk. Worst case er et gratis god middag. I tillegg, om du lemper nedpå noen kjappe vinglass er det gratis fyll også. Tenk om det blir super romantisk, så blir det knulling også. Bare oppside! Anonymkode: ca101...07c
Gjest O.G. Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem. Føler meg veldig vinglete nå. Jeg har datet en person to ganger. Han spurte om jeg ville gå ut å spise med han til helgen. Jeg sa ja. Og nå før jeg fikk rukket å tenke meg om så har han allerede bestillt bord på en resturant i byen. Jeg har dårlig økonomi. Og ikke bare det så er jeg veldig skeptisk for jeg vet ikke ennå om dette er en mann som jeg kunne tenke meg noe mer enn vennskap med. Jeg synes at han er kjempehyggelig. Men jeg føler ikke den tiltrekning som skal til for noe mer ennå. Det kan jo komme. Det er derfor jeg tenkte å treffe han videre. Men jeg blir så usikker. Hva ville dere gjort? Anonymkode: f3baa...1ae Han er den som inviterer, ergo han betaler.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 35 minutter siden, O.G. skrev: Han er den som inviterer, ergo han betaler. Det er ikke alle som tenker sånn. Husker jeg ble invitert på restaurant date. Da vi kom dit så jeg at det var et dyrt sted, så vurderte faktisk å avlyse i døren, men gikk inn likevel. Da regningen kom ville han at vi skulle dele den. Hadde jeg vist det hadde jeg takket nei til daten og heller foreslått noe tilnærmet gratis. Som en gåtur eller en hjemmedate. Så var litt gammeldags i tankegangen når jeg tenkte slik jeg gjorde Det er kanskje greit å avklare på forhånd så du ikke sitter der og må betale mye for noe du kunne ha vært foruten. TS burde si at hun dessverre ikke har økonomien til å spise ute nå. Hvis han hadde tenkt å spandere sier han jo det og da er det ikke noe problem. Sier han at de heller kan finne på noe annet slipper hun å bli blakk når han vil dele regningen. Anonymkode: 951cc...753 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Du ville gått selv om du mangler tiltrekningsfølese? Jeg mangler den. Men jeg gikk på dater med han fordi jeg synes at han er utrolig grei. Lett å prate med. Og håpet på at tiltrekning kommer etterhvert som vi blir kjent. Men nå sitter jeg her med frysninger og er redd at jeg begir meg ut på noe feil. Anonymkode: f3baa...1ae Men da er det vel bedre å avlyse hvis du er ukomfortabel med hele opplegget og samtidig som du ikke gir han falske forhåpninger? Anonymkode: 89af6...c16
Gjest O.G. Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle som tenker sånn. Husker jeg ble invitert på restaurant date. Da vi kom dit så jeg at det var et dyrt sted, så vurderte faktisk å avlyse i døren, men gikk inn likevel. Da regningen kom ville han at vi skulle dele den. Hadde jeg vist det hadde jeg takket nei til daten og heller foreslått noe tilnærmet gratis. Som en gåtur eller en hjemmedate. Så var litt gammeldags i tankegangen når jeg tenkte slik jeg gjorde Det er kanskje greit å avklare på forhånd så du ikke sitter der og må betale mye for noe du kunne ha vært foruten. TS burde si at hun dessverre ikke har økonomien til å spise ute nå. Hvis han hadde tenkt å spandere sier han jo det og da er det ikke noe problem. Sier han at de heller kan finne på noe annet slipper hun å bli blakk når han vil dele regningen. Anonymkode: 951cc...753 Jeg hadde ikke villet treffe ham igjen, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 1 time siden, O.G. skrev: Jeg hadde ikke villet treffe ham igjen, for å si det sånn. Jeg har ikke så stor tro på at jeg er så flott at jeg kan finne en seriøs mann som jeg er tiltrukket til. Dette baseres på gamle erfaringer. Dersom jeg skal finne en mann må jeg nok ha lave krav til utseende. Og heller gå etter personligheten. Hvis ikke så ender jeg nok opp alene. Må være realistisk selv om jeg synes at jeg selv er fin så har jeg erfaringen med at det virker ikke som om jeg er så flott. Så nå tenker jeg mer på å bli kjent med en bra personlighet og bli glad i den. Samt så forsøker jeg å være den beste jeg kan være som person. Jeg har skrevet til han at jeg ikke kan i morgen. Det kom noe i veien. Men har spurt om vi kan treffes lørdag/ søndag istedet. Jeg føler mer for en ny turdate med han slik at jeg kan kjenne mer over hva jeg vil. Synes det er bedre enn å ta en dyr middag når jeg er så usikker som jeg er. Huff føler meg vanskelig men dating er ikke lett.... Det er veldig komplisert... og det siste jeg vil er å såre noen eller begi meg ut på noe som han tolker som romantisk før jeg vet hva jeg føler. Nå vet jeg jo ikke hva han føler for meg. Vi bør jo få tid til å bli kjent for å kjenne på det. Noen ganger vet jeg med en gang at han der var jeg tiltrukket til. Men i dette tilfellet så vil jeg ikke gi helt slipp for jeg likte utrolig godt personligheten. Og han har sin sjarm. Men jeg vet ikke altså. .. Anonymkode: f3baa...1ae
Elaine Marley Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Avlyse? Det er jo helt idiotisk. Worst case er et gratis god middag. I tillegg, om du lemper nedpå noen kjappe vinglass er det gratis fyll også. Tenk om det blir super romantisk, så blir det knulling også. Bare oppside! Anonymkode: ca101...07c Så flere her anbefaler ts å utnytte fyren for gratis middag og fyll? Det er mildt sagt ganske dårlig gjort. Mangler man følelser for fyren så går man ikke på date med han, og man går i hvert fall ikke på date med en forventning om at han skal betale. Men ser nå at du, ts, har avlyst middagen, og det er jo bra at du kan finne ut hva du vil. Kanskje dere kan ta middagen senere om ting går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå