AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Jeg føler meg så lite kreativ, i tillegg til at gutten min er veldig kresen. Noen som vil lage liste over mat som baby 7 mnd kan/ bør spise? Eller noen som vil vise sin egen matplan? Anonymkode: caee0...f5e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Søtpotet, avokado og banan spiser han brød? Bananlapper (med mm istedet for vanlig melk) om dere bruker blw ellers er jo alt av frukt og bær spennende (husk å koke utenlandske bær), gjærne bland i en eggeplomme leverpostei, makrell i tomat Anonymkode: f057c...8a5
Muffin Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 (endret) Her går det i havregrøt med frukt, brød med leverpostei, pesto eller makrell i tomat, avokado- og bananmos, eggerøre og grøtlapper. Til middag spiser han det samme som oss, bare uten salt og med ekstra grønnsaker, evt middagsglass hvis vi skal ha noe lite babyvennlig eller tiden ikke er på vår side i forhold til rutinene hans. Gir han alltid noe frukt eller grønt å knaske på til måltidene ellers spiser han bare på stolen sin og sånn ellers smaker han på alt vi spiser utenom Endret 31. august 2017 av Muffin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå