Gå til innhold

Gullkorn Design

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe vinterjakke til minsten på to år fra gullkorn, men synes de er litt stive i pris. Er de verdt pengene? Eller er de kun fine og lite varme

Skrevet

Hørt at de er ok, jeg. Men synes ikke de er så fine :P Hva skal du med jakken? Er det en som skal brukes i bhg? 

Anonymkode: 09c83...962

Skrevet

Kvaliteten er ikke den beste. Har litt klær fra Gullkorn, og alt har blitt fort slitt og ødelagt. 

Anonymkode: 49228...ce1

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt at de er ok, jeg. Men synes ikke de er så fine :P Hva skal du med jakken? Er det en som skal brukes i bhg? 

Anonymkode: 09c83...962

Til og fra i såfall. Liker ikke bruke dress i bilen. Vi har også cupevarmer som gjør at bilen er 19 grader, så jakken går av i garasjen. Men om kvaliteten er dåelig gidder jeg ikke betale 900kr for en jakke. Da kjøper jeg heller reima sin

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvaliteten er ikke den beste. Har litt klær fra Gullkorn, og alt har blitt fort slitt og ødelagt. 

Anonymkode: 49228...ce1

Takk for erfaring. Da dropper jeg jakken til 900kr

Skrevet

Ville heller kjøpt fra et annet merke, som Reima. Synes Gullkorn har noe dårlig kvalitet, dessuten stiv pris. Føler man betaler mer for utseende på plaggene og ikke at kvaliteten gjenspeiles av prisen. 

Anonymkode: 50971...912

• Liker 3
Skrevet

Fine å se på. Kvaliteten er Ok. Etter at de begynte å sponse fotballfrua har jeg kuttet de ut.

Anonymkode: 4d66c...7fc

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller kjøpt fra et annet merke, som Reima. Synes Gullkorn har noe dårlig kvalitet, dessuten stiv pris. Føler man betaler mer for utseende på plaggene og ikke at kvaliteten gjenspeiles av prisen. 

Jeg synes nemlig årets anorakk var veldig fin, men da gjør jeg som i fjor og kjøper noe annet. Så reflex hadde noen fine jakker

Skrevet

Vurderte å kjøpe, men jeg droppet det da de sponser fotballfrue /CBE. Mange andre fine,  vi har vært fornøyd med reima. 

Anonymkode: a1f02...54c

• Liker 4
Skrevet

Gå heller for alt annet. Reima, Reflex, Didriksons, Bergans osv. Til og med HM, Cubus og Kappahl har like gode eller bedre bevegelige jakker enn gullkorn. 

Anonymkode: ef9f1...542

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette

sofie777, mod

Skrevet

Kjøp heller miniature sine jakker.. Like stive i pris, men helt fantastisk kvalitet!

Gjest Kariannne
Skrevet

Hadde en heldress i bomull fra Gullkorn Design og den ble det masse små hull i. Har ikke kjøpt noe derfra siden. Stiv pris om kvaliteten er så dårlig på alle klærne som på heldressen jeg kjøpte.

Skrevet

Har noen inneklær fra gullkorn som jeg er fornøyd med, men synes en del av klærne er veldig små i str. 

Viste ikke at de sponser CBE, da skal jeg slutte å handle der. 

Anonymkode: c0ac2...42b

Skrevet

Jeg endte opp med en sånn lett type dunjakke fra reflex til rundt 500kr. Uten å ha testet den virker den grei. Lett, men god og varm

• 5 år senere...
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2017 den 16.15):

AnonymBruker skrev (På 31.8.2017 den 16.17):

Fine å se på. Kvaliteten er Ok. Etter at de begynte å sponse fotballfrua har jeg kuttet de ut.

Anonymkode: 4d66c...7fc

AnonymBruker skrev (På 31.8.2017 den 18.53):

Gå heller for alt annet. Reima, Reflex, Didriksons, Bergans osv. Til og med HM, Cubus og Kappahl har like gode eller bedre bevegelige jakker enn gullkorn. 

Anonymkode: ef9f1...542

Har de endre på kvaliteten siden 2017? Jeg kjøpte en dress med svært god kvalitet, 20.000 i vannsøyle og den mest pustende og vanntette av de alle. Den var også mykest å bevege seg i. Reflekser rundt hele. 

Anonymkode: 2858d...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...