Gå til innhold

CFNM/CMNF-erfaringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er tråden for oss som tenner enten på CFNM (Clothed female nude male) eller CMNF (clothed male nude female). La oss dele og diskutere våre beste erfaringer her, gjerne anonymt :)

Anonymkode: e4e8c...1bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har en greie for dette, og da særlig at jeg har på stay-ups under sex. Føles sexy for meg også. 

Anonymkode: 87ef8...c80

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har en greie for dette, og da særlig at jeg har på stay-ups under sex. Føles sexy for meg også. 

Er det kun stayups du har på deg da? Og hvordan er deres vors?

Skrevet

Tja, er vel kanskje ikke vors, men det kan være på morgenen før jeg drar på jobb, og han ber meg om å ta en senere trikk, og vi kanskje har sex bare sånn halvveis avkledd, eller det kan være når vi kommer fra fest (som sist lørdag ;)) , og vi har sex i stua når vi kommer hjem.

Akkurat stay-ups bruker jeg ofte på jobb, men det kan også være at jeg kun har på meg en topp eller lignende

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, er vel kanskje ikke vors, men det kan være på morgenen før jeg drar på jobb, og han ber meg om å ta en senere trikk, og vi kanskje har sex bare sånn halvveis avkledd, eller det kan være når vi kommer fra fest (som sist lørdag ;)) , og vi har sex i stua når vi kommer hjem.

Akkurat stay-ups bruker jeg ofte på jobb, men det kan også være at jeg kun har på meg en topp eller lignende

Høres gøy ut. Ikke direkte cfnm det, men fortsatt moro.

Skrevet

Ingen flere? ☺

Skrevet

Har en kjæreste/Master som tenner på dette. For meg er det ikke direkte tennende, men noe jeg gjør fordi jeg ser det gleder ham enormt. Han liker å vise meg frem naken til andre mennesker(vel å merke i settinger hvor dette er tillatt)

Anonymkode: a3837...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...