AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Fikk et gjenpartsbrev for kredittsjekk i forbindelse med et abonnement jeg har inngått. Der står det 0,- både i formue og inntekt for 2016. Det står derimot inntekt og formue for tidligere år. Skjønner ingenting. Har ikke noe problem med å få inngått abonnementet, men jeg har både eiendom og jobb, så vet ikke hvorfor det står oppført slik. Er det noen jeg skal kontakte eller noe jeg skal bekymre meg for? Anonymkode: 1c8d9...b6f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Har du fått skatteoppgjøret ditt for 2016? Hvis ikke så kan det være forklaringen. Jeg er usikker på om skatteetaten sender over skatteoppgjøret for 2016 etterhvert som det er klart eller venter til alle er ferdige og lar "kredittsjekkerne" få tilgang til alle skatteoppgjørene samlet. Jeg vil anta det siste, og da har du forklaringen der. Så lenge kredittsjekken er gått igjennom og du har fått en grei kredittscor så er dette ikke noe du bør bruke kalorier på å tenke på. Anonymkode: 789a6...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå