Gå til innhold

Sædflekk på The Well

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dagens VG-utgave står det at det ble funnet litt av hvert av bakterier i vannet på Well. I tillegg blendet funnet sædflekker på gulvet i badstu.

Hvordan er det mulig å ha seg på offentlig spaanlegg? De har vel kameraer der? Eller personale?

Jeg har vært der flere ganger selv og blir heller ganske mør og slapp i kroppen og siste jeg vil da er å ha meg. 

Anonymkode: 71f20...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Synes det var ekkelt å lese. Hvem vill ha sæd på seg på et spa? Fyttigrisen så ekkelt!

Anonymkode: 63416...925

• Liker 6
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke kameraer inni badstuene. Personalet er heller ikke inni badstuene med mindre det er kurs der. 

Anonymkode: 846c2...735

• Liker 3
Skrevet (endret)

Alle spaanlegg har dette problemet, og da mener jeg ALLE. Uansett hvor "classy" de er.

Går aldri på spa, det er nasty. Du har ingen garanti for at ting virkelig er rene. 

Endret av Antoinette
  • Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dagens VG-utgave står det at det ble funnet litt av hvert av bakterier i vannet på Well. I tillegg blendet funnet sædflekker på gulvet i badstu.

Hvordan er det mulig å ha seg på offentlig spaanlegg? De har vel kameraer der? Eller personale?

Jeg har vært der flere ganger selv og blir heller ganske mør og slapp i kroppen og siste jeg vil da er å ha meg. 

Det er strengt ulovlig å filme nakne mennesker på en offentlig plass uten deres samtykke og viten. 

• Liker 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må si jeg ble sjokkert, men har du noen gang tenkt på hvor mange spa og basenger der slike ting forekommer som man ikke får med seg?

Anonymkode: 87ddc...bfc

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan noen bli sjokkert over det? Det er akkurat som ventet. Og så jævla ekkelt er det ikke. Verre med de som ikke dusjer før de går i offentlige basseng og legger igjen rompesaus og annet snacks du kan få i munn. Litt sæd har aldri drept noen😊

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Dette burde ikke overraske noen.... Hele sjappa er en invitasjon til å ha seg.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj! Synes det var ekkelt å lese. Hvem vill ha sæd på seg på et spa? Fyttigrisen så ekkelt!

Anonymkode: 63416...925

Håper ikke du bruker hotell da... for der er nok forekomsten av slikt enda større.

Anonymkode: a2bf9...464

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, Alterego666 skrev:

Dette burde ikke overraske noen.... Hele sjappa er en invitasjon til å ha seg.

Hva mener du? 

Skrevet
2 timer siden, MrPeakP skrev:

Hvordan kan noen bli sjokkert over det? Det er akkurat som ventet. Og så jævla ekkelt er det ikke. Verre med de som ikke dusjer før de går i offentlige basseng og legger igjen rompesaus og annet snacks du kan få i munn. Litt sæd har aldri drept noen😊

Si det til alle som har fått aids av en mann. 

Anonymkode: 4309c...9cd

• Liker 6
Skrevet

Jeg ble ikke overrasket. Er mer overrasket over at folk blir så overrasket. Det er generelt dårlig med vaskingen de fleste steder og folk er så uhygieniske, sammen blir dette en dårlig kombinasjon. 

Anonymkode: 4e65e...b19

• Liker 5
Skrevet

Jøsses, det spiller da ingen rolle.  Det finnes knapt et eneste sted som er tilgjengelig for mange mennesker, hvor slikt ikke finnes. Det må man nesten bare la være å tenke på. 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Jeg mener at det er et sted som skaper kåthet. I tillegg er det mange dunkle kroker som gir anledning på The Well.

Skrevet

Det er jo vanlig at det av og til kommer litt sæd eller precum ut av kuken uansett om man er kåt eller ikke... Må jo ikke ha hatt seg for at det skal kunne komme rester her og der. Eller er jeg helt på bærtur?

• Liker 1
Skrevet

Ekle, ekle menn!

Anonymkode: 991f8...50a

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg mener at det er et sted som skaper kåthet. I tillegg er det mange dunkle kroker som gir anledning på The Well.

Tja, gjør det det? Altså,ble selv ufrivillig småkåt der en gang av å få den harde dusjstrålen i massasjedusjen rett mot kjønnsorganen men det var da bare å flytte seg. Ellers er det svette kropper i badekåpe...

Kroker ja, det har de nok av. Ingen hindring for oppfinnsomme sjeler.

Skrevet

uff så ekkelt med en flekk sæd,

mye bedre med tiss og bæsj som flyter...

Anonymkode: 83538...78c

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekle, ekle menn!

Anonymkode: 991f8...50a

Hva hvis det egentlig var ei dame som prompa og sæden bare rant ut? 

Anonymkode: daab3...d7d

• Liker 3
Skrevet

Pass på når du går ytterdøra! Du kan trø på en sædflekk, avføring fra en uteligger/hund. Du kommer garantert til å dø eller få en fancy kjønnssykdom om du gjør det!

Anonymkode: 87ddc...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...