Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

The Well får slakt, sammen med Norefjell.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse/test-av-spa-saed-i-sauna-og-bakterier-i-boblebad/a/24129021/

Jeg har ved flere anledninger anbefalt The Well til flere her på forumet. Jeg trekker alt tilbake. The Well var bra, i ca et år. Sist jeg var der var i tidlig juni. Det var stappfullt, ingen ledige knagger og folk tok seg frem som de ville. Det store bassenget som en gang var avslappende og stille, var like fullt og bråkete som et badeland. I loungen var det fyllekuler både til venstre og høyre. Det tok en time å få bord i restauranten og enda lengre å få selve maten. Ble glemt flere ganger. Den store parkeringsplassen var stappa og bilene sto parkert i grøfta. Saunaene var alt for intime, med kjærestepar som knapt klarte å holde fingrene fra hverandre, og skravling som ga gjenklang i veggene. De utdelte håndklærne var det umulig å holde styr på og for å unngå å tørke meg med noen andres våte håndkle, måtte jeg hente et nytt to ganger. Som koster penger.

Og for å toppe det hele ble jeg akutt syk da jeg sto i garderoben for å skifte. Akutt diaré. Her kom det ut både foran og bak, så det siste kvarteret på spaanlegget satt jeg på do. Det er det verste jeg har opplevd. Da tenkte jeg at jeg var syk fra før, men jeg ser nå at det ble funnet legionella kort tid etter jeg sist var der. Og mye sæd. Nei fy faen, det har tapt seg. Jeg kommer til å holde meg unna. 

Anonymkode: 87f47...c2b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fyttirakkern, så ekkelt. :kvalm:  Jeg er aldri på spa, kan ikke akkurat si det frister ikke noe mer nå. :spy: 

Skrevet

Fy fader så ekkelt. Aldri vært der før, og kommer aldri til å dra dit heller. Dette var skikkelig ekkelt. 

Skrevet

Det er skikkelig ekkelt, men teeenk så ekkelt det er på diverse hoteller i det store Syden. Like greit å ikke vite hvordan renholdet er diverse steder. Men jeg kommer nok ikke til å dra på spa med det første

Anonymkode: d4b5b...04a

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på når TS var der, for jeg har vært der flere ganger og har en helt annen opplevelse, men jeg har styrt unna lørdag og søndag, og det er nok lurt. For meg har stedet vært ro og fred og egne bassenger og få folk.

Legionella er krise, men etter dette så kommer jo ikke det til å skje igjen! Sæd er jo ikke The Well sin feil, med mindre det er dager gammelt! Jeg er så drittlei av ekle mannfolk som går på sånne steder for å sikle! Jeg skulle ønske de kunne bli nektet adgang, men det er jo umulig å vite hva folk tenker på.

Jeg kommer til å dra dit mange ganger, synes pizzaen er dritgod og stedet fantastisk! Men helgene styrer jeg unna!

Skrevet
3 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg lurer på når TS var der, for jeg har vært der flere ganger og har en helt annen opplevelse, men jeg har styrt unna lørdag og søndag, og det er nok lurt. For meg har stedet vært ro og fred og egne bassenger og få folk.

Legionella er krise, men etter dette så kommer jo ikke det til å skje igjen! Sæd er jo ikke The Well sin feil, med mindre det er dager gammelt! Jeg er så drittlei av ekle mannfolk som går på sånne steder for å sikle! Jeg skulle ønske de kunne bli nektet adgang, men det er jo umulig å vite hva folk tenker på.

Jeg kommer til å dra dit mange ganger, synes pizzaen er dritgod og stedet fantastisk! Men helgene styrer jeg unna!

Jeg har vært på The Well 9 ganger. Godt kjent med stedet. Alltid hatt bra opplevelse, men ikke nå sist. Stedet har gradvis tapt seg. Nå sist var det katastrofe, selv om det var en lørdag. 

TS

Anonymkode: 87f47...c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...