AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Ser at enkelte på KG legger ut utrolig mye om seg selv. Både privat informasjon og informasjon som gjør en lett gjenkjennelig. Tenker dere litt over hvordan deres nærmeste familie ville reagert på hva dere holder på med. At kjæresten og barna kanskje ikke synes det er så gøy om venner kan lese intime ting om ens egen kjæreste/mor? Så en dame nylig som skrev hun fantaserte om naboen. Samtidig så har hun postet såpass mye om seg selv tidligere at huner lett å kjenne igjen for de som kjenner henne i virkeligheten. Jeg vet at jeg hadde dødd litt inni meg om jeg hadde gjenkjent kjæresten min og sett at han fantaserte om nabodama. Godt mulig hun tenker at mannen hennes ikke er på KG, men hun kan jo aldri vite! Ungen hennes kan jo også komme til å lese kommentaren, naboen og mange andre også! Synes de som sier det ikke er så farlig om de blir gjenkjent i hvert fall bør tenke over om familien deres tenker det samme. Anonymkode: 5f4e9...638 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Det er vel dessverre sånn at med en gang man setter seg bak et tastatur og kan skrive anonymt så forsvinner også alt av tanker om nettopp dette. Jeg tror ikke det er så smart å legge ut for mye om ting. Jeg hadde en tidligere bruker her og la ut om noe og ble gjenkjent av ei. Skriver derfor aldri om noe som kan knyttes tilbake til meg direkte, eller som er gjenkjennende. Anonymkode: dabd5...f09 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Ironisk at du poster som ab... Anonymkode: 570a1...5c3
LiseOslo Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Ironisk at du poster som ab... Anonymkode: 570a1...5c3 Men det gjør jo du også....? 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ironisk at du poster som ab... Anonymkode: 570a1...5c3 Det er da ikke ironisk? Ts kommer jo med et kritisk blikk på de som skriver mye idemtifiserende. Ganske naturlig å skrive anonymt da! Anonymkode: addea...056 6
happiest Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 Vil tro at flere endrer litt på historiene for ikke å bli gjenkjent? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 37 minutes ago, AnonymBruker said: Det er vel dessverre sånn at med en gang man setter seg bak et tastatur og kan skrive anonymt så forsvinner også alt av tanker om nettopp dette. Jeg tror ikke det er så smart å legge ut for mye om ting. Jeg hadde en tidligere bruker her og la ut om noe og ble gjenkjent av ei. Skriver derfor aldri om noe som kan knyttes tilbake til meg direkte, eller som er gjenkjennende. Anonymkode: dabd5...f09 Ja, enig i at det er lett å glemme seg. Er jo litt derfor jeg lagde tråden for å minne folk om å tenke seg litt om. Ofte trenger det ikke så mye til heller før man blir gjenkjent heller. Det kan jo fort være at det ikke er informasjonen fra ett innlegg, men når man legger sammen alt som er skrevet tidligere. Også tenker man kanskje over innlegg man har skrevet tidligere eller vil skrive senere som inneholder informasjon som burde være privat. 6 minutes ago, AnonymBruker said: Ironisk at du poster som ab... Anonymkode: 570a1...5c3 Hvordan er det ironisk? TS Anonymkode: 5f4e9...638
Gjest PaN Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ironisk at du poster som ab... Anonymkode: 570a1...5c3 Tror du må oppdatere deg for hva som er ironisk.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 4 minutes ago, happiest said: Vil tro at flere endrer litt på historiene for ikke å bli gjenkjent? Ja, om man gjør det så blir jo ting annerledes. Men ikke alle som gjør det og selv om de gjør det så gjør de det kanskje ikke godt nok til å ikke bli gjenkjent. Det er ikke alltid lett å lyve om hvem man er, kanskje er man ikke konsekvent nok og kanskje lyver man ikke nok til å unngå å bli gjenkjent. TS Anonymkode: 5f4e9...638
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Det er vel enda verre med de i hønegruppa på fb der de legger ut private ting med fullt navn. Anonymkode: 3e26c...2d6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser at enkelte på KG legger ut utrolig mye om seg selv. Både privat informasjon og informasjon som gjør en lett gjenkjennelig. Tenker dere litt over hvordan deres nærmeste familie ville reagert på hva dere holder på med. At kjæresten og barna kanskje ikke synes det er så gøy om venner kan lese intime ting om ens egen kjæreste/mor? Så en dame nylig som skrev hun fantaserte om naboen. Samtidig så har hun postet såpass mye om seg selv tidligere at huner lett å kjenne igjen for de som kjenner henne i virkeligheten. Jeg vet at jeg hadde dødd litt inni meg om jeg hadde gjenkjent kjæresten min og sett at han fantaserte om nabodama. Godt mulig hun tenker at mannen hennes ikke er på KG, men hun kan jo aldri vite! Ungen hennes kan jo også komme til å lese kommentaren, naboen og mange andre også! Synes de som sier det ikke er så farlig om de blir gjenkjent i hvert fall bør tenke over om familien deres tenker det samme. Anonymkode: 5f4e9...638 Er du dama til naboen? Dra igjen gardinene
stan Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 Selv om jeg skriver mye, prøver jeg å skille mellom det som er personlig og det som er privat. Det gjør det også ganske enkelt å ikke gi ut info om blir for spesifikk. Det er sikkert mulig å finne ut mye om meg, men ikke hvem. Tror dere virkelig jeg går med en slik hatt? Stan gjør, jeg gjør ikke 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 9 minutter siden, stan skrev: Selv om jeg skriver mye, prøver jeg å skille mellom det som er personlig og det som er privat. Det gjør det også ganske enkelt å ikke gi ut info om blir for spesifikk. Det er sikkert mulig å finne ut mye om meg, men ikke hvem. Tror dere virkelig jeg går med en slik hatt? Stan gjør, jeg gjør ikke Heter du egentlig Stian og har 🌙 Anonymkode: 3e26c...2d6
stan Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heter du egentlig Stian og har 🌙 Anonymkode: 3e26c...2d6 Fillern! Jeg er avslørt!
Simbyxor Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 34 minutter siden, stan skrev: Selv om jeg skriver mye, prøver jeg å skille mellom det som er personlig og det som er privat. Det gjør det også ganske enkelt å ikke gi ut info om blir for spesifikk. Det er sikkert mulig å finne ut mye om meg, men ikke hvem. Tror dere virkelig jeg går med en slik hatt? Stan gjør, jeg gjør ikke Gjør han vel ikke, han er dau og vel så det
stan Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 3 timer siden, Simbyxor skrev: Gjør han vel ikke, han er dau og vel så det Det er det mange som tror. Men Stan og Elvis underholder på en mørk bar på et litt slitent hotell i Georgetown. Men jeg sier ikke hvilken
Simbyxor Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, stan skrev: Det er det mange som tror. Men Stan og Elvis underholder på en mørk bar på et litt slitent hotell i Georgetown. Men jeg sier ikke hvilken
Drakan Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 Har nevnt ting personlig her, men er ingen andre en familien min som vet noe av det. Jeg er ikke anonym, men om de er å smug leser, så burde de faen meg forstå ting bedre. Tviler derimot. Jeg er heler ikke anonym da. Når jeg er anonym, sørger jeg for at det er umulig å gjenkjenne meg da jeg endrer skrivestil, og kan innta andre måter å formulere meg på som dialekt, nynorsk eller slikt. (nå kan folk lure)
stan Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 5 minutter siden, Simbyxor skrev: Stan er nok omtrent like sprek enda
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 Skriver som regel som ab, men om jeg skriver under bruker lyver jeg om detaljer. For eks om alder, antall søsken, foreldre som er i live osv. Har god hukommelse så husker hva jeg skriver under bruker Anonymkode: d0d1e...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå