Gå til innhold

Reimadress med avtagbart fór - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt tipset om Reimadress i bhg. Denne skulle ha avtagbart fór inni, slik at den kan brukes både høst/vår og vinter. Men når jeg sjekker på Reima sine sider får jeg opp over 50 forskjellige typer! Noen som vet hvilken jeg er på jakt etter? 

Anonymkode: 4bba9...4d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet er det mange år siden Reima hadde dress med avtagbart for. Men flere av fleecedressene og fleecejakkene kan festes i enkelte vår/høst og vinterdresser. Må være det de tenker på.

Men usikker på om det er mulig i alle dresser og på større str, muligens bare opp til 104 det går. To år siden jeg kjøpte en reimadress sist og da var det hvertfall mulig med den.

De kaller det Play Layer. Var veldig utplukket med vår/høstdresser i nettbutikken nå: Men det går med f eks denne:; https://www.reima.com/no//Reimatec®-parkdress-Fudge/p/510252-3360?fromGrid=true

Og denne inni

https://www.reima.com/no/Høstens-nyheter/Fleecedress-til-barn-Ester/p/516315-3560?fromGrid=true

Selv er jeg ikke så imponert over Play Layer for fleecedressen holder seg ikke på plass i dressen, den vrenges lett ut når barnet kler av seg, så blir litt styr for å få den på plass igjen. Mye enklere å kle de på barnet hver for seg.

Anonymkode: 0f0bc...093

Skrevet

Lenge siden jeg har sett reima ha dress med uttagbart for, men mulig jeg ikke har lett godt nok da jeg ikke liker de dressene. Men Troll har også uttagbart for i sine dresser, Troll 3-i-1 dress :)

Skrevet

Ville aldri brukt en vinterdress med fôr man kan ta ut. Det blir ikke varmt nok med slikt fôr.

Kjøp en skikkelig en. Så kan du ha en parkdress til høst og vår, istedet

Anonymkode: 1c99b...a11

Skrevet

Vi har en høst/vår dress fra POP med uttagbart for, men det er jo ikke en vinterdress. Til vinter syns jeg man skal ha en skikkelig vinterdress laget for formålet. Men fordelen med uttagbart for i parkdressen er at den kan brukes fra tidlig høst til sen høst uten å kle på ekstra lag f.eks. Men for den del kan man jo bare bruke fleecesett under i stedet.

Skrevet

Heter ikke det konseptet reima go?

Anonymkode: 317a0...68c

Skrevet
30 minutter siden, våren14 skrev:

Vi har en høst/vår dress fra POP med uttagbart for, men det er jo ikke en vinterdress. Til vinter syns jeg man skal ha en skikkelig vinterdress laget for formålet. Men fordelen med uttagbart for i parkdressen er at den kan brukes fra tidlig høst til sen høst uten å kle på ekstra lag f.eks. Men for den del kan man jo bare bruke fleecesett under i stedet.

Det kan fort bli trangt. Og trangt = kaldt.

Bedre med vinterdress med tykt fôr, og ullundertøy under. Da blir det plass til stillestående luft, som jo er det som varmer.

Anonymkode: 1c99b...a11

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heter ikke det konseptet reima go?

Anonymkode: 317a0...68c

Nei. Reima Go er et konsept der plagget har en liten lomme med plass til en aktivitetssensor. https://www.reima.com/no/reimago/hvorfor-reimago

Anonymkode: 0f0bc...093

Skrevet (endret)

Vi har en Skogstad-dress med avtagbart fór, men den er fire år gammel, så vet ikke om den selges nå. Kvaliteten er hvertfall upåklagelig, den ser knapt brukt ut etter to barn. Har aldri opplevd at den er for kald heller. Fôret er sånt tynt dunjakkefor, og den er brukt ute i mange minus. Men har jo dobbelt lag, dvs tykk og tynn ull under når det er kaldt (jeg har personlig mer tro på ull som mellomlag enn fleece).

Endret av Vera Vinge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...