AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Noen her som har erfaring med p-ring? Positive og negative? for meg høres det helt genialt ut, men hvorfor er det da ikke flere som har det? jeg kan ikke bruke spiral eller p-piller. Tør ikke prøve p-sprøyte eller p-stav fordi jeg tåler hormonpåvirkning svært dårlig. Vil gjerne høre andres erfaringer med p-ring. Kjenner mannen den? Ulemper? Pris? Anonymkode: 937fb...fc1
Boblee Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Jeg har brukt det i snart to måneder. Er veldig fornøyd. Opplever ingen bivirkninger, annet enn at mensen kom en uke for tidlig. Fikk beskjed om at det kom til å rette på seg. Er sykt digg å slippe og huske p-pillene hver dag 😀 Har generelt slitt lite med bivirkninger av prevensjon, da.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Jeg har gått på p-ring i noen år, og er det eneste som funker for meg. Jeg har prøvd p-sprøyte, da ble jeg ett hormonmonster, hatet sex, og gikk opp 10 kg, omtrent over natta. Så har jeg prøvd kobberspiral, trodde jeg skulle blø i hjel. Så har jeg prøvd p-piller, da går jeg og spotter hele tiden. På p-ring har jeg ingen bivirkninger. Anonymkode: 3d924...e62
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Dårlig erfaring her. Miljøet/fuktigheten i skjeden endret seg drastisk- fra å være vått og glatt til å bli "trått" og rart. Mannen merket det godt og klarte ikke helt få den samme feelingen. I tillegg kjente han ringen hele tiden under sex og det ble også er irritasjonsmoment for ham. Sexen ble derfor kjip og rar så jeg pælmet den etter en måned... For da var jo liksom poenget litt borte. Skal sies at jeg ikke har brukt hormonprevensjon på mange år. Hvis man har det, så er man kanskje vant til den typen "miljø" der nede så det ikke blir så rart.....? Anonymkode: 384a9...dba
TML0802 Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 For meg funket det ikke. Blødningene ble veldig uregelmessige, menssmertene verre og skjeden ble irritert. I tillegg var det bare styr og mas under samleie; partneren kjente den, den skled ut og når de i tillegg ikke akkurat er billige fant jeg fort ut at de ikke var noe for meg. Har p-stav nå, og er superfornøyd med det; ingen blødninger, ingen smerter og heller ingen bivirkninger.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 Jeg brukte p-ring i ca 10 dager, men fikk voldsom reaksjon med stort sår der p-ringen satt samt kraftig soppinfeksjon. Ifølge legen, som konfererte med gynekolog som skrev ut p-ring, var dette en såkalt avstøtningsreaksjon fra kroppen, så jeg måtte slutte med p-ring og gå tilbake til Oralcon p-piller. Anonymkode: cb5cd...50a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Har fått p-ring jeg og, venter bare på at mensen skal begynne :-) er spent på den selv, håper den funker for meg! P-piller og hormonspiral var et helvette, så jeg satser på at dette er riktig for meg. Anonymkode: 49638...4f1
Sorceress Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Etter mange år med p-piller, bivirkninger, noen måneder innom hormonspiral, vonde og lange mensperioder og generelt mye styr med prevensjon, pms og mensen, så har p-ringen vært en redning og fornøyelse for min del. Ingen bivirkninger, sexpartner merker ingenting og etter samråd med lege hopper jeg over mellomblødningen (setter inn ny uten opphold).
allettteee Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 Jeg har brukt p-ring i to år, veldig fornøyd! I begynnelsen hadde jeg litt mer utflod enn til vanlig, men dette gikk over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå