AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Ønsker å bytte forsikringsselskap da prisene på enkelte forsikringer har doblet seg på 2 år. Trenger for 2 biler med delkasko, 1hus, 2 livsforsikringer,familie reiseforsikring, og 1 rasekatt. Hvor har du dine forsikringer å hva betaler du ca? Anonymkode: c3ba7...288
TMB Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Jeg har mine i Gjensidige da jeg får rabatt gjennom YS. Det vil svært ofte lønne seg å velge det selskapet som du evt. har avtale med gjennom jobb/fagforening. Hva jeg betaler blir irrelevant da vi ikke har samme forsikringer. En bilforsikring kan koste fra 2000 til 40000. Det kommer an på alder, motor, kjørelengde, bonus +++++ Blir litt som å spørre om hva et hus koster.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du dine forsikringer å hva betaler du ca? Hva andre betaler sier ikke deg noen verdens ting. Pris på forsikring varierer etter hvor i landet du bor, hvor i byen du bor, alder, kjønn, om du parkerer på gaten eller i garasje, om du har alarm tilknyttet alarmstasjon, om du har tilstandsrapport på det elektriske anlegget, om du er medlem i fagorganisasjon osv osv. Vi vet heller ikke hva slags bil det er snakk om, hvor gammel den er eller hvor stor motor den har. Vi vet ikke størrelsen på huset ditt, når det ble bygget, om det har kjeller osv osv. Alt for mange variabler til at en tilfeldig pris har noen relevans for deg. Samme forsikringselskap kan være det billigste alternativet for meg, men det dyreste alternativet for deg. Eneste måten du kan få reelle priser for å gjøre en sammenligning er å sende en forespørsel med dine opplysninger til en rekke selskaper og ut fra det gjøre et valg. Anonymkode: a4f58...270
HanneTT Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Da vi vurderte å bytte forsikringsselskap brukte vi https://tjenestetorget.no/forsikring/ for å sammenligne tilbud, priser og vilkår, fra flere selskaper. Vi endte opp med flere gode tilbud og tok med oss det billigste tilbudet til banken vi har alle forsikringene våre i. Vi ba de matche det ellers ville vi bytte, og jammen fikk vi ikke bedre pris. Vi sparte faktisk nesten 5000 kr i året på dette! Så det anbefaler jeg nå til alle jeg kjenner. Veldig lurt å sjekke forsikringene sine innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå