AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #21 Skrevet 4. september 2017 18 minutes ago, AnonymBruker said: Så med andre ord så ønsker du å prioritere dyr og bil fremfor tannbehandling. Anonymkode: 993dd...0df Har du noe som helst begrep om hva dyr er, eller er de bare gjenstander for deg? Hvor enkelt tenker du det er å omplassere dem? Vet du at det også koster å omplassere? Hvordan tenker du det er for dyr som allerede er omplassert å bli omplassert en gang til? Det går ikke an å bo her uten bil, så da må jeg flytte. TS Anonymkode: ae7b3...344 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #22 Skrevet 4. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noe som helst begrep om hva dyr er, eller er de bare gjenstander for deg? Hvor enkelt tenker du det er å omplassere dem? Vet du at det også koster å omplassere? Hvordan tenker du det er for dyr som allerede er omplassert å bli omplassert en gang til? Det går ikke an å bo her uten bil, så da må jeg flytte. TS Anonymkode: ae7b3...344 Poenget er at du forventer å få prioritere som du ønsker og at det offentlige skal plukke opp regningen. Ta opp lån. Anonymkode: ecc25...dcc 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #23 Skrevet 4. september 2017 Er lett å få alt dekket. Man må bare vite hvordan man gjør det:-) Anonymkode: 6029b...ed0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #24 Skrevet 4. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at du forventer å få prioritere som du ønsker og at det offentlige skal plukke opp regningen. Ta opp lån. Anonymkode: ecc25...dcc Enig i at dyr er en merkelig prioritering hvis man ikke har råd til tannlege og i tillegg lever på staten. Det koster å ha dyr, de skal ha for, man skal ha råd til å ta de med til veterinær og man skal ha råd til å forsikre de. Anonymkode: b3b0d...80c 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #25 Skrevet 4. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noe som helst begrep om hva dyr er, eller er de bare gjenstander for deg? Hvor enkelt tenker du det er å omplassere dem? Vet du at det også koster å omplassere? Hvordan tenker du det er for dyr som allerede er omplassert å bli omplassert en gang til? Det går ikke an å bo her uten bil, så da må jeg flytte. TS Anonymkode: ae7b3...344 Poenget er vel at NAV ikke ser på dyr på den måten her. NAV bryr seg egentlig ikke hvordan det er for katta eller bikkja å bli omplassert. Anonymkode: 464c9...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #26 Skrevet 4. september 2017 52 minutes ago, AnonymBruker said: Er lett å få alt dekket. Man må bare vite hvordan man gjør det:-) Anonymkode: 6029b...ed0 Jaha, hvordan da? Anonymkode: ae7b3...344
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #27 Skrevet 4. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaha, hvordan da? Anonymkode: ae7b3...344 Det ville du nok visst:-) Anonymkode: 6029b...ed0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #28 Skrevet 4. september 2017 51 minutes ago, AnonymBruker said: Enig i at dyr er en merkelig prioritering hvis man ikke har råd til tannlege og i tillegg lever på staten. Det koster å ha dyr, de skal ha for, man skal ha råd til å ta de med til veterinær og man skal ha råd til å forsikre de. Anonymkode: b3b0d...80c Nettopp derfor har jeg ikke råd til så store utlegg som kommer nå på tennene mine. Også pga bilen som jeg må ha. Jeg mener det er urimelig at jeg skal måtte avvikle livet mitt for å kunne tygge. Jeg har råd til vanlige tannlegebesøk, men ikke dette som jeg må legge ut nå. TS Anonymkode: ae7b3...344 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #29 Skrevet 4. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Det ville du nok visst:-) Anonymkode: 6029b...ed0 Troll Anonymkode: ae7b3...344 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #30 Skrevet 4. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Troll Anonymkode: ae7b3...344 Åneidu. Jeg har fått behandling for mange titalls tusen, men ikke betalt noe selv:-) Anonymkode: 6029b...ed0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #31 Skrevet 4. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Åneidu. Jeg har fått behandling for mange titalls tusen, men ikke betalt noe selv:-) Anonymkode: 6029b...ed0 Det er det mange som har, men det er ikke "lett hvis man bare vet hvordan". Anonymkode: ae7b3...344
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #32 Skrevet 4. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er det mange som har, men det er ikke "lett hvis man bare vet hvordan". Anonymkode: ae7b3...344 Joda. Er måter som ikke slår feil pga lovgivningen:-) Anonymkode: 6029b...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå