AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg har forsøkt siden jeg var 17 å lette etter ei modig dame med bein i nesen som også vil ha familie. Jeg er svært nasjonalistisk så jeg vil oppdra ungene helst ute på landet å jeg er utdannet i Geopolitikk og religionshistorie så i meste parten av tiden så vil jeg ha ungene hjemme fordi jeg vil opplære mine unger selv. Av forskning så vett vi at det vi lærer på barneskolen vi huser ikk mer en fragmenter bortsett fra lesing å skriving, regnestykker. Så jeg skal selv gjøre det. som vi vett er dette umulig i Norge så lenge BV og myndigheter får adgang til å overvåke samspillet i familien. min bror døde da jeg var 12 år så jeg er nå enete barnet til min mor. familie å unger det er svært viktig for meg. nå diskuterer jeg til og med med to damer i Ukraina å Serbia evt om surrugati å la dem gi meg familiie men da er jeg alene. så jeg må virkelig ta avgjørelse nå hva jeg skal gjøre siden de norske damene jeg har møtt ønsker ikke det eventyret som å flytte ut av Norge å skape en familie leve i frihet gjeldsfri men enkelt. Anonymkode: f39bf...386
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Med tanke på dine elendige norskkunnskaper, er det egentlig rart du er såpass nasjonalistisk. Send ungene på skole, så lærer de i det minste å skrive. Anonymkode: ccaae...919 26
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Beklager skrivefeil. jeg skriver fra et ødelagt tastatur. Anonymkode: f39bf...386
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Ingen treffer den rette når de er desperat... SLAPP AV, og du møter din store kjærlighet når du minst venter det! Hvis det ikke bare er ei som skal avle opp ungene dine da....Høres nesten slik ut... Anonymkode: 522a5...fd5 4
Perle Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 (endret) Men hvorfor vil du ha en østruropeisk kvinne , og å flytte utenlands dersom du nå er så nasjonalistisk? Men lykke til! Endret 31. august 2017 av Perle 11
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 Øst-europeisk? jeg aksepterer kun damer fra skandinavia. det handler om kultur, mentalitet og at vi må ha ting til felles. å jeg vil ikke ha et forhold på engelsk eller tysk selv om jeg kan flytende engelsk å tysk så foretreker jeg ei jente som forstår mitt modersmål jeg synes heller ikke at jeg ser stygg. jeg har orden på økonomi å jeg gjør ikke noe alvorlige ting som å pule rundt på naroko å klubber. jeg er også veldig bra me unger. Jeg kan sånne ting å være Husfar :D hehe Anonymkode: f39bf...386
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 PS: Dette er Varg Vikernes kirkebrenneren å dømt for mord. å familien hans. han har startet pappa-blogg :D kona hans er nesten 15år yngre en ham selv. så burde jeg vente å ta en ung jente når tiden kommer? Anonymkode: f39bf...386
Perle Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Øst-europeisk? jeg aksepterer kun damer fra skandinavia. det handler om kultur, mentalitet og at vi må ha ting til felles. å jeg vil ikke ha et forhold på engelsk eller tysk selv om jeg kan flytende engelsk å tysk så foretreker jeg ei jente som forstår mitt modersmål jeg synes heller ikke at jeg ser stygg. jeg har orden på økonomi å jeg gjør ikke noe alvorlige ting som å pule rundt på naroko å klubber. jeg er også veldig bra me unger. Jeg kan sånne ting å være Husfar :D hehe Det gir jo ingen mening dette. Ukrania og Serbia er jo sentral/østeuropa. Hadde du liksom tenkt at nordiske kvinner skulle donere egg til deg, og disse østeuropeiske, bare skulle bære frem? Du skriver også, at du vil flytte fra Norge og starte en famile. Men med hvem da? Disse nordiske kvinnene som så generøst donerer sine egg til deg, eller de østeuropeiske surtogatkvinnene som jo ikke bor i Norge, og derfor heller ikke trenger å flytte herfra??? Men igjen, Lykke til! Du ser virkelig ut som et kupp! Nydelig t-skjorte, hårsveis og mine. Endret 31. august 2017 av Perle 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Jeg vett det er ett stygt bilde det er derfor jeg helst brukte det som eksempel. men selvfølgelig ordner alt seg. ei dame jeg fant var en fattig sjukepleier som sa hun gjerne vil bære frem ungene mine. så selvfølgelig jeg ordner meg. men alikevel skulle jeg innerst inne ønsket å være sammen med ei norsk jente på den virkelige måten. Anonymkode: f39bf...386
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 Ikke bry deg om hun som kritiserer deg og erter deg for bildet:) Du er absolutt kjekk, og jeg er sikker på at det er mange jenter som vil være sammen med deg. Det er ikke utseendet som stopper deg! Det som kanskje er viktig at du skjønner, er at du har litt ekstreme meninger for veldig mange Jeg ville ikke blitt sammen med en mann som mente at norsk skole ikke er bra nok, for eksempel. For meg er det viktig at barna jeg får lærer å bli sosiale og leke med andre. Og jeg synes det er kjempeviktig at de får den utdannelsen skole kan tilby dem. Jeg skjønte ikke helt om du ville bo PÅ landet (det kunne jeg gjerne gjort) eller ut AV landet (nei takk), men uansett- det er mange søte, norske jenter som ønsker seg en snill, god far som er opptatt av familie og barn, men mange blir nok litt redde når mannen er ekstremt opptatt av nasjonalisme, for eksempel. Anonymkode: 8134c...82a 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 Samme bruker: Anonymkode: 2876c...f95 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 Det finnes massevis av norske damer med bein i nesa som vil ha en familie med gode verdier. Det finnes også et knippe som er enig i din ideologi om å ha barna på hjemmeskole, men jeg mener å ha lest at det er i mot norsk lov å ikke sende barna på offentlig skole. Det har hvertfall vært mange saker der foreldre som holder barna hjemme fra skolen over tid blir forfulgt av barnevernet og stilt for retten. Har du tenkt over hvordan det skal gjøres i praksis, om du hadde fått lov av staten? (Og nei det er ikke så lett som å bare ikke høre på staten, de vil komme hjem til deg og forfølge familien så lenge barnet er registrert , og det skal godt gjøres å ha et barn som fødes utenfor sykehus, mottar null legehjelp i sin oppvekst og ikke har et personnummer) Hvordan skal det foregå hjemme hvis du er i full jobb, mener du da å hjemmeskolere barna hver dag etter jobb? Hva skal barna gjøre mens du og konen din er på jobb da, hvis de ikke har noe skole å gå til? Det er også sånn at for at de senere skal kunne få seg noe jobb så må de jo ha vitnemål fra skole og en utdannelse... Anonymkode: a855f...8e5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forsøkt siden jeg var 17 å lette etter ei modig dame med bein i nesen som også vil ha familie. Jeg er svært nasjonalistisk så jeg vil oppdra ungene helst ute på landet å jeg er utdannet i Geopolitikk og religionshistorie så i meste parten av tiden så vil jeg ha ungene hjemme fordi jeg vil opplære mine unger selv. Av forskning så vett vi at det vi lærer på barneskolen vi huser ikk mer en fragmenter bortsett fra lesing å skriving, regnestykker. Så jeg skal selv gjøre det. som vi vett er dette umulig i Norge så lenge BV og myndigheter får adgang til å overvåke samspillet i familien. min bror døde da jeg var 12 år så jeg er nå enete barnet til min mor. familie å unger det er svært viktig for meg. nå diskuterer jeg til og med med to damer i Ukraina å Serbia evt om surrugati å la dem gi meg familiie men da er jeg alene. så jeg må virkelig ta avgjørelse nå hva jeg skal gjøre siden de norske damene jeg har møtt ønsker ikke det eventyret som å flytte ut av Norge å skape en familie leve i frihet gjeldsfri men enkelt. Anonymkode: f39bf...386 Etter å ha lest hele innlegget: gjør verden en tjeneste og dropp planene fullstendig. Anonymkode: f1107...5ef 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 Det er et spesielt prosjekt du har, at du vil bosette deg for 17 år minst i Russland samtidig som det er veldig viktig for deg at du er norsk. Og at du søker ei dame som vil følge opp prosjektet ditt og bo i eksil med deg. De fleste som er nasjonalistiske ønsker nok å bo i Norge. Men en del damer fra Finnmark har nok mer kjennskap til Russland og kan tenke seg det, og kan kanskje russisk også. Homeschooling er lov i Norge også, men da har forelderen et stort ansvar med å få til god nok undervisning til at barnet klarer nasjonale prøver. Og da er det viktig at ungene har andre arenaer å være sosiale på. De trenger jo å treffe andre barn. Anonymkode: 8196a...256
The Kitten Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager skrivefeil. jeg skriver fra et ødelagt tastatur. Anonymkode: f39bf...386 Så og/å feil kommer fra ødelagt tastatur? 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har forsøkt siden jeg var 17 å lette etter ei modig dame med bein i nesen som også vil ha familie. Jeg er svært nasjonalistisk så jeg vil oppdra ungene helst ute på landet å jeg er utdannet i Geopolitikk og religionshistorie så i meste parten av tiden så vil jeg ha ungene hjemme fordi jeg vil opplære mine unger selv. Av forskning så vett vi at det vi lærer på barneskolen vi huser ikk mer en fragmenter bortsett fra lesing å skriving, regnestykker. Så jeg skal selv gjøre det. som vi vett er dette umulig i Norge så lenge BV og myndigheter får adgang til å overvåke samspillet i familien. min bror døde da jeg var 12 år så jeg er nå enete barnet til min mor. familie å unger det er svært viktig for meg. nå diskuterer jeg til og med med to damer i Ukraina å Serbia evt om surrugati å la dem gi meg familiie men da er jeg alene. så jeg må virkelig ta avgjørelse nå hva jeg skal gjøre siden de norske damene jeg har møtt ønsker ikke det eventyret som å flytte ut av Norge å skape en familie leve i frihet gjeldsfri men enkelt. Anonymkode: f39bf...386 Trist at du er så ensom. Ut fra det du skriver, burde du ikke få barn. Du er ikke sterk nok verken språklig, eller faglig når det kommer til å ha barnet på hjemmeskole. At du i det hele tatt vurderer dette, vitner om lite selvinnsikt. De ekstreme holdningene dine burde ingen barn måtte bli utsatt for. Dette var mye kritikk, jeg ville skrive et positivt innlegg til deg, for jeg ser smerten og ensomheten din. Jeg håper at du finner et felleskap, at du finner noe som gir deg mening og mestring. Det fortjener du, alle fortjener det. Anonymkode: 0f097...689 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå