AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Har vært venn med vedkommende før, men slettet h*n. Skulle legge personen til igjen, men fikk ikke lagt til. Selv om jeg trykket på ' legg til' knappen flere ganger. Er jeg blokkert da? Eller er personen logget ut fra Snap? Trodde man ikke fant brukeren overhode, når man var blokkert. Anonymkode: a1981...307
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Til informasjon for andre som kanskje lurer, ved en seinere anledning og googler. Fant ut av det. Personen var logget ut av appen og jeg var ikke blokkert. Er man blokkert vil man ikke finne navnet i det hele tatt. Anonymkode: a1981...307
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Hei! Jeg har samme problemet nå. Jeg har snappet en del med denne gutten, og før jeg ble slettet sendte han meg en snap. Når jeg skal svare så er han vekk fra lista mi i tillegg til at det ikke går an å legge han til? Jeg synes det her er veldig rart, men betyr det at han bare logget av? Anonymkode: 03a1f...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå