AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg var dum og kjøpte meg sko for 499 kr for første gang. Betaler egentlig aldri mer enn 100 kr maks for sko. Men jeg skulle leve litt og betalte 4 pizza for sko. Lite viste jeg at de ikke pustet og de stinker død og tåfis på anabole steroider etter 1 mnd. Jeg googlet meg blå. Jeg prøvde det meste. Kjøpte 4 sneaker balls til den nette sum av 100 kr. Altså 1 pizza! De funket i 2 min så luktet skoene igjen. Så tilbake til google. Gikk å tråkker rundt i bakepulver og potetmel i et par dager. Før jeg måtte ty til banking, risting og støvsuger. Ja, støvsuger i skoene. Stinker eddik i et par dager også. Måtte kaste 2 kjøttdeig for å få plass til skoene i fryseren. Det første bare til at bakteriene tok seg en liten dupp og våknet opp igjen etterpå. Det som funket... kattsand! Ja du hørte riktig. Kattsand. Tok en god dose kattsand i et par sokker. Sokkene ble sikret med en knute og hårstrikk. Det å tråkke rundt på kattsand er ikke godt. Tar heller 4 spiseskjeer med bakepulver for å si det slik. Men. Det funket!! Skoene lukter absolutt ingenting! Så har du sko som stinker? Prøv kattsand! Nå må jeg bare finne mannen som tok bussen i forrige uke. For hans sko stinket! De må ha blitt bløte i regnet for så å bli tørket mens han hadde de på seg. For de stinket enda mer enn mine. Håper jeg møter på han igjen, slik at jeg kan donere to sokker med kattsand til han. Måtte bare dele dette rådet, slik at dere vet at dere ikke må lide i stillhet. Anonymkode: b5353...55e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Takk for tips! Hvilken type kattesand er det? Hva er det som skjer? Trekker kattesanden til seg både fukt og lukt? Jeg har forøvrig ikke dette problemet, da jeg går i ullsokker i skoene året rundt, og ull er selvrensende. Ullsåler i sko kan nok også forhindre slike luktproblem. Anonymkode: 6b8c8...c1d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Hvilken type kattesand er det? Hva er det som skjer? Trekker kattesanden til seg både fukt og lukt? Jeg har forøvrig ikke dette problemet, da jeg går i ullsokker i skoene året rundt, og ull er selvrensende. Ullsåler i sko kan nok også forhindre slike luktproblem. Anonymkode: 6b8c8...c1d Hvilken som helst kattsand. Det trekker til seg både fukt og lukt ja. Funker også for å unngå dugg på bilruten om vinteren. ts Anonymkode: b5353...55e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken som helst kattsand. Det trekker til seg både fukt og lukt ja. Funker også for å unngå dugg på bilruten om vinteren. ts Anonymkode: b5353...55e Tusen takk Anonymkode: 6b8c8...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå