Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får jeg denne følelsen sammen med deg hele tiden? At du forstår mine tanker og kan se alle mine svakheter på en gang... Jeg  prøver å kamuflere de på alle måter, men de kommer fram likevel. Hvordan gjør du dette?

Anonymkode: a349a...a79

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker er gode på å se tvers gjennom andre. Er ikke magisk, er noe man kan trene seg opp til å gjøre ganske enkelt

Anonymkode: 93b40...a20

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen mennesker er gode på å se tvers gjennom andre. Er ikke magisk, er noe man kan trene seg opp til å gjøre ganske enkelt

Anonymkode: 93b40...a20

Jeg vet at det ikke er magisk. Men det finnes faktisk ingen fasit på dette. Med noen mennesker har man bare en sånn "indre forståelse"

Skrevet

Fordi jeg har en type personlighet som passer veldig godt til det. Før trodde jeg alle gjorde det, men bare ikke sa noe om det... 

Anonymkode: 303c3...185

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det ikke er magisk. Men det finnes faktisk ingen fasit på dette. Med noen mennesker har man bare en sånn "indre forståelse"

De har ikke en "indre forståelse". De driver med NLP  og hypnoseteknikker. De lærer tips og triks fra bøker og de bruker andre for å teste ut teorien. Ingen er født med noen indre forståelse nei,alt læres.

Skrevet

Connection

Anonymkode: 127b4...1b9

Skrevet

Personen bryr seg om deg og gjør innsats for å forstå deg, få deg til å åpne deg, fordi du fortjener det. Via eksistensielle samtaler...

Det er forskjell på platonisk vennskap/etc og vennskapsbånd. Personen har valgt å knytte et bånd forbi det platoniske.

Les denne tråden så skjønner du

Anonymkode: 8f9d0...6a5

• Liker 1
Skrevet

Fordi personen kjenner deg, bryr seg om deg og sikkert er glad i deg. 

Anonymkode: 19acc...587

Skrevet

Slike ting kan være skummelt, men ta vedkommende i mot. Det er mange mennesker som har brydd seg om meg og vært nysgjerrig, men svært få mennesker har lest meg som en åpen bok.

Anonymkode: 9d317...51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...