AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Hvorfor får jeg denne følelsen sammen med deg hele tiden? At du forstår mine tanker og kan se alle mine svakheter på en gang... Jeg prøver å kamuflere de på alle måter, men de kommer fram likevel. Hvordan gjør du dette? Anonymkode: a349a...a79 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Noen mennesker er gode på å se tvers gjennom andre. Er ikke magisk, er noe man kan trene seg opp til å gjøre ganske enkelt Anonymkode: 93b40...a20 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker er gode på å se tvers gjennom andre. Er ikke magisk, er noe man kan trene seg opp til å gjøre ganske enkelt Anonymkode: 93b40...a20 Jeg vet at det ikke er magisk. Men det finnes faktisk ingen fasit på dette. Med noen mennesker har man bare en sånn "indre forståelse" Anonymkode: a349a...a79
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Fordi jeg har en type personlighet som passer veldig godt til det. Før trodde jeg alle gjorde det, men bare ikke sa noe om det... Anonymkode: 303c3...185
SunnivaOslo Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det ikke er magisk. Men det finnes faktisk ingen fasit på dette. Med noen mennesker har man bare en sånn "indre forståelse" Anonymkode: a349a...a79 De har ikke en "indre forståelse". De driver med NLP og hypnoseteknikker. De lærer tips og triks fra bøker og de bruker andre for å teste ut teorien. Ingen er født med noen indre forståelse nei,alt læres.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Personen bryr seg om deg og gjør innsats for å forstå deg, få deg til å åpne deg, fordi du fortjener det. Via eksistensielle samtaler... Det er forskjell på platonisk vennskap/etc og vennskapsbånd. Personen har valgt å knytte et bånd forbi det platoniske. Les denne tråden så skjønner du Anonymkode: 8f9d0...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Fordi personen kjenner deg, bryr seg om deg og sikkert er glad i deg. Anonymkode: 19acc...587
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 Slike ting kan være skummelt, men ta vedkommende i mot. Det er mange mennesker som har brydd seg om meg og vært nysgjerrig, men svært få mennesker har lest meg som en åpen bok. Anonymkode: 9d317...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå