Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på facebook at samme dag vi har hatt enkelte pasientet på min avd så dukker de opp på min facebook som venneforslag. Ser vi oftest har felles venner, så er vel derfor, men at de dukker opp samme dag de var på avdelingen jeg jobber så betyr det vel at fb bruker stedstjenester for å kople venner? Eller bare tilfeldig? Jeg syns venneforslag er irriterende og lett å trykke legg til ved en feil. Vil ikke ha pasienter som venner. Går det an å slå av venneforslag?

Anonymkode: 765fb...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på det er pga stedtjenesten. Mer sannsynlig at de søker opp navnet ditt og de derfor kommer opp som venneforslag. Men dersom dere har felles venner kan det og bare være tilfeldig. Vet ikke om det er mulig å ta av venneforlagsfunksjonen dessverre. Men du kan jo bare trykke fjern på dem om det irriterer deg. 

Anonymkode: c87f2...e82

Skrevet

Men de vet ikke hva jeg heter. Kom på at det samme skjer når jeg f eks er på konsert. Får venneforslag fra folk jeg kjenner igjen derfra og har felkes venner med. Så mistenker det er stedstjenester de bruker.

Anonymkode: 765fb...c50

• Liker 2
Skrevet

Dette er tilfeldig! Facebook bruker stedstjenester :)Så lenge du har en mobil i nærheten, samt pasienten, så kommer forslagene opp basert på at dere er nærheten. Har opplevd dette mange ganger. 

Anonymkode: 0cc96...d54

Skrevet

Veldig irriterende, jeg har faktisk fått venneforslag, fra andre siden av kloden, så jeg tror det er helt tilfeldig. 

Anonymkode: 57ddf...4e2

Skrevet

Det er pga stedstjenester. Jeg opplever også å få pasienter på min venneforslagsliste, og andre, som jeg vet ikke har søkt meg opp (da de ikke vet navnet mitt). Jeg kjenner igjen vedkommende pga bildet som dukker opp.

Anonymkode: 0cc96...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...