AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Mitt barn er invitert til to bursdager på samme dag, en fra 12-14 og en fra 15-17. Begge bursdagsbarna går i klassen til mitt barn. Ser for meg at det blir altfor mye kaker og godteri og en utslitt unge som har vært i bursdag i fem timer. Får jo ikke akkurat gjort noe den timen i mellom. Skal selvfølgelig dra på begge, noe annet ville vært dårlig gjort ovenfor den ene. Men jeg syntes det var litt rart av foreldre nr. 2 å invitere til samme dag. Overdriver jeg? Anonymkode: b6233...6b0
Gjest NotNaomi Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Barnet ditt overlever nok fint med både helse og tenner i god behold etter en dag med kaker osv. At h*n blir sliten er en annen ting,men så sover armer ditt godt om natten :-) Foreldre må ha bursdagsselskap når det passer. Ikke alltid det går an å bli enige om ulike dager å feire på akkurat.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Jo jeg synes det var litt rart. Har opplevd å få invitasjon til to bursdager på samme dag med en halvtime imellom, men da ble invitasjonene delt ut på samme dag også, uten at de visste om hverandre. Da de fant ut av det ble den ene bursdagen flyttet til helgen etter. Anonymkode: 2f913...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Hvorfor ikke slå i sammen begge bursdagene? Anonymkode: 8ace6...b62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå