AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg er så flau, fordi jeg har vært på kanskje 10-12 jobbintervjuer internt der jeg jobber. Har ofte kommet til siste runde, men jeg får aldri jobben. Hun dama som jobber i HR hater meg (nei dette er ikke noe jeg tror, det merker jeg faktisk veldig godt) og hver gang jeg får avslag så kommer hun alltid med små stikk: "nok et intervju der du fremstår som nervøs, det er ikke bra nok rett og slett". Jeg har en bra CV og kan ganske mye, men jeg tror det er denne dama som gjør meg nervøs i intervjuene. Var på et intervju forrige uke og får nok en tlf i morgen om at jeg ikke fikk jobben, + et nytt stikk om hvor håpløs jeg er. Vurderer å bare ikke ta den, hva er vitsen når jeg ikke får jobben likevel. Hadde dere bare sluttet å søke jobber internt, og heller søkt andre steder? Jeg har søkt andre steder og altså, men er litt demotivert akkurat nå. Hardt marked for tiden Anonymkode: 1f39b...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IncaTinca Skrevet 30. august 2017 #2 Del Skrevet 30. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så flau, fordi jeg har vært på kanskje 10-12 jobbintervjuer internt der jeg jobber. Har ofte kommet til siste runde, men jeg får aldri jobben. Hun dama som jobber i HR hater meg (nei dette er ikke noe jeg tror, det merker jeg faktisk veldig godt) og hver gang jeg får avslag så kommer hun alltid med små stikk: "nok et intervju der du fremstår som nervøs, det er ikke bra nok rett og slett". Jeg har en bra CV og kan ganske mye, men jeg tror det er denne dama som gjør meg nervøs i intervjuene. Var på et intervju forrige uke og får nok en tlf i morgen om at jeg ikke fikk jobben, + et nytt stikk om hvor håpløs jeg er. Vurderer å bare ikke ta den, hva er vitsen når jeg ikke får jobben likevel. Hadde dere bare sluttet å søke jobber internt, og heller søkt andre steder? Jeg har søkt andre steder og altså, men er litt demotivert akkurat nå. Hardt marked for tiden Anonymkode: 1f39b...ad6 Ja det er hardt marked.... Søker også maange stillinger, jeg har vært gjennom flere prosesser jeg også med et byrå.. tror kanskje vi har vært innom samme byrå hun har prøvd å stikke litt med å si "enda et nei" . men jeg er jo utadvendt og gjør så godt jeg bare kan hver jvla gang. så jeg har altså søkt max via det byrået, og også søkt andre steder. kan jeg spørre hvilke stillinger du søker på for tiden? kanskje vi kan hjelpe hverandre i mål? velger å ikke stå som anonym i håp om at du sender en pm hvis du ønsker å være anonym her ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. august 2017 #3 Del Skrevet 31. august 2017 Hva er det for slags kjerring? Ta det opp med ledelsen/verneombud e.l! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 31. august 2017 #4 Del Skrevet 31. august 2017 Hadde spurt henne om hun har hakk i plata siden hun har sånt behov for å bemerke det samme hver gang. "Nå igjen? Blir du ikke lei av å mobbe? Avslag er irriterende nok, jeg trenger faktisk ikke denne barnslige oppførselen din i tillegg." Eller ta det med ledelsen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Del Skrevet 31. august 2017 Da bør du søke andre jobber utenfor der du jobber nå. Når det er dårlig personkjemi og frekk oppførsel fra HR, så vil det ta lang tid å endre deres oppfatning, om det i det hele tatt er mulig. Mennesker er seg selv verst. Anonymkode: f35d3...cb7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 31. august 2017 #6 Del Skrevet 31. august 2017 Ikke rart en fremstår som nervøs med sånne kommentarer. Dårlig. Hadde søkt utenfor også. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #7 Del Skrevet 8. november 2017 Hadde folk tenkt på andre like mye som de søker jobb, så hadde vi hatt paradis på jord. Anonymkode: b4a50...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #8 Del Skrevet 8. november 2017 I alle dager. For en ekkel og unødvendig kommentar. Anonymkode: 5c179...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #9 Del Skrevet 8. november 2017 På 30.8.2017 den 22.22, AnonymBruker skrev: Jeg er så flau, fordi jeg har vært på kanskje 10-12 jobbintervjuer internt der jeg jobber. Har ofte kommet til siste runde, men jeg får aldri jobben. Hun dama som jobber i HR hater meg (nei dette er ikke noe jeg tror, det merker jeg faktisk veldig godt) og hver gang jeg får avslag så kommer hun alltid med små stikk: "nok et intervju der du fremstår som nervøs, det er ikke bra nok rett og slett". Jeg har en bra CV og kan ganske mye, men jeg tror det er denne dama som gjør meg nervøs i intervjuene. Var på et intervju forrige uke og får nok en tlf i morgen om at jeg ikke fikk jobben, + et nytt stikk om hvor håpløs jeg er. Vurderer å bare ikke ta den, hva er vitsen når jeg ikke får jobben likevel. Hadde dere bare sluttet å søke jobber internt, og heller søkt andre steder? Jeg har søkt andre steder og altså, men er litt demotivert akkurat nå. Hardt marked for tiden Anonymkode: 1f39b...ad6 Har ikke HR flere enn hun der..? Du har iallefall intervjuer! 👏🏻😀 Flere andre søker og søker og får ingen intervju..☹️ Anonymkode: d9baa...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #10 Del Skrevet 9. november 2017 Søk eksternt. Er det denne dama som er med på å ta avgjørelser så vil du alltid ha en som ikke heier på deg, og som i tillegg er så nedrig å komme med syrlige kommentarer. Ikke bruk mer energi på dette. Anonymkode: 55832...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 9. november 2017 #11 Del Skrevet 9. november 2017 Hvordan gikk det, fikk du jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #12 Del Skrevet 9. november 2017 49 minutter siden, Hedda-78 skrev: Hvordan gikk det, fikk du jobben? Sikkert ikke Anonymkode: d9baa...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå