AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg går på et studie uten noe obligatorisk, men prøver å være med på mest mulig for å få litt variert læring. Vi fikk beskjed om at det ikke var lekser og slik som vi var vant med på vgs, men likevel så har vi oppgaver som skal gjøres før hvert seminar. Jeg klarer ikke å få gjort ferdig dagens oppgave til imorgen, og siden vi tydeligvis skal utveksle svaret vårt med en annen vet jeg ikke om jeg tørr å møte opp. Kjenner egentlig ikke noen der noe særlig godt, og er litt sjenert av meg, og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 379d9...c5e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Gjør oppgaven nå, og møt opp. Hvis du ikke rekker å få den ferdig ville jeg ikke møtt opp. Anonymkode: 9ea3e...1e5
Drakan Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Vel... du kan gjøre som jeg en gang gjorde. Møte opp og sitte awkward i et hjørne og satse på at ingen ser deg (noe de klarer å unngå mystisk nok da du har en usynlig super kraft i en sånn tilstand). Eller... ditche og bruke tiden til å studere, da lærer sannsynligvis vil få deg til å dele notater med en annen elev når du kommer tilbake. Du kan late som du er syk og jobbe hardt. Burde funke, bare ikke bli distrahert. Bare sjekk pensum hva dere skulle ha gått igjennom frem til dette punktet. Burde gå bra. Er lov å jukse litt i blant.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gjør oppgaven nå, og møt opp. Hvis du ikke rekker å få den ferdig ville jeg ikke møtt opp. Anonymkode: 9ea3e...1e5 Jeg rekker ikke å gjøre den ferdig da den er en del av en større oppgave som skal leveres inn, og jeg jobber vanligvis ikke med oppgaver på den måten de tydeligvis vil vi skal gjøre. Anonymkode: 379d9...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå