AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg vet jo at hvem som helst kan skrive her, men spør likevel jeg stiller spørsmålet etter at du har sagt du kan spå. Anonymkode: 87ebb...252
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan! Anonymkode: 65c4a...cbb Bare for sjekke litt .. klarer du å se situasjonen min nå? fortell hva du ser, eller hva kortene ser. Anonymkode: 87ebb...252
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare for sjekke litt .. klarer du å se situasjonen min nå? fortell hva du ser, eller hva kortene ser. Anonymkode: 87ebb...252 Jeg ser en uavklart situasjon. Mange baller i luften, som virker stressende. Tankene rundt er mest stressende. Anonymkode: 65c4a...cbb
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en uavklart situasjon. Mange baller i luften, som virker stressende. Tankene rundt er mest stressende. Anonymkode: 65c4a...cbb Jada, kan gi deg et forsøk. Selv om svaret du gir er veldig standard det har kommet en mann inn i livet mitt. På min alder. Hvorfor kom han inn i livet mitt? Føler han det samme ang meg, som jeg gjør for han? Anonymkode: 87ebb...252
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jada, kan gi deg et forsøk. Selv om svaret du gir er veldig standard det har kommet en mann inn i livet mitt. På min alder. Hvorfor kom han inn i livet mitt? Føler han det samme ang meg, som jeg gjør for han? Anonymkode: 87ebb...252 Jeg koblet meg på, og skrev det jeg fikk opp. Er klarsynt. Jeg kjenner mine evner, samt fått de bekreftet utallige ganger. Det høres ut som om du syns at du gjør meg en tjeneste ved at du lar spå av meg. Jeg ville gjøre deg den tjenesten, men skriver ikke på kg fort å bli testet. Ønsker kun å hjelpe. Du syns mitt første svar var standard. Det var det første som kom opp på deg. Hvis du sammenlikner det jeg skrev, med dine spørsmål, syns jeg ikke det virket så standard. Heller mer et treffende svar på situasjonen du befinner i. Standard svar kan man også si om det meste, men jeg kommer ikke med standardsvar, slik fungerer ikke klarsyn. Synd du føler det. Ønsker deg lykke til og håper du får svar på det du lurer på. Ønsker ikke å kaste bort min tid og evner på å få høre at svarene er standard. Det var nok ikke meningen du skulle få svar nå, i alle fall ikke fra meg. Kanskje noen andre vil spå deg! Jeg respekterer din mening. Det ble bare nok for meg til å gå videre. Anonymkode: 65c4a...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg koblet meg på, og skrev det jeg fikk opp. Er klarsynt. Jeg kjenner mine evner, samt fått de bekreftet utallige ganger. Det høres ut som om du syns at du gjør meg en tjeneste ved at du lar spå av meg. Jeg ville gjøre deg den tjenesten, men skriver ikke på kg fort å bli testet. Ønsker kun å hjelpe. Du syns mitt første svar var standard. Det var det første som kom opp på deg. Hvis du sammenlikner det jeg skrev, med dine spørsmål, syns jeg ikke det virket så standard. Heller mer et treffende svar på situasjonen du befinner i. Standard svar kan man også si om det meste, men jeg kommer ikke med standardsvar, slik fungerer ikke klarsyn. Synd du føler det. Ønsker deg lykke til og håper du får svar på det du lurer på. Ønsker ikke å kaste bort min tid og evner på å få høre at svarene er standard. Det var nok ikke meningen du skulle få svar nå, i alle fall ikke fra meg. Kanskje noen andre vil spå deg! Jeg respekterer din mening. Det ble bare nok for meg til å gå videre. Anonymkode: 65c4a...cbb Hehe ok takk for tiden. Med standard mener jeg at jeg ikke tror BLINDT på en person på kg. Jeg er ikke synsk, en hvilken som helst kan late som en er klarsynt over her. Men jeg kan si at du trefte. Er i en uavklart situasjon Anonymkode: 87ebb...252
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Bare lytt til hjertet ditt. Tilfeldige møtet kan føre til kjærlighet. Men ikke forhast deg. Ta et skritt av gangen. Ikke minst må du alltid lytte ettet magefølelsrn din, men samtidig være åpen for å b2lu kjent med nye mennesker. Anonymkode: cebcb...e4d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare lytt til hjertet ditt. Tilfeldige møtet kan føre til kjærlighet. Men ikke forhast deg. Ta et skritt av gangen. Ikke minst må du alltid lytte ettet magefølelsrn din, men samtidig være åpen for å b2lu kjent med nye mennesker. Anonymkode: cebcb...e4d Forhaster meg kan du være trygg på at jeg IKKE gjør. Jeg var forelsket i 3 år i min forrige, den gikk over for snart et år siden. Jeg sa aldri hva jeg følte. Handlet kanskje bare litt sakte men sikkert i slutten av forelskelsen, vi havnet i senga sammen, men hadde ikke sex. Han føltes plutselig ikke riktig, lukta og alt. Så måtte han flytte langt bort, det samme gjorde jeg. Jeg traff en mann...overraskende, for det pleier ikke å komme sp fort. Men dette er ikke en jeg bare kan hoppe ut i det med. Og det er så irriterende at det måtte være HAN. Selvfølgelig kan det føles som han føler det samme......MEN, hvordan vet jeg at ikke dette bare er ønsketenking. Jeg kan ikke liksom være sikker på at han føler det damme.....heller. Anonymkode: 87ebb...252
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Slapp av. Han er homo og vil nok bare ha deg som venn. Anonymkode: cebcb...e4d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av. Han er homo og vil nok bare ha deg som venn. Anonymkode: cebcb...e4d Men nå er jeg mest intressert i folk som legger kort Anonymkode: 87ebb...252
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe ok takk for tiden. Med standard mener jeg at jeg ikke tror BLINDT på en person på kg. Jeg er ikke synsk, en hvilken som helst kan late som en er klarsynt over her. Men jeg kan si at du trefte. Er i en uavklart situasjon Anonymkode: 87ebb...252 Å mene at et svar er standard, og ikke stole blindt på en person, er for meg to helt ulike ting. Det er både viktig og riktig å ikke stole blindt på noen over nett! Ei heller på noen form for spåing. Holder med deg der! Noen tullespår og svarer for å underholde seg selv og andre på nett. Det er viktig å ta alt med en klype salt uansett, man skal ikke leve etter en spådom. Det finnes ulike spåere også. Mange måter å gjøre det på. Ok. Jeg får opp at følelsene er gjensidig. Ser noen andre involverte, som gjør det mer komplisert. Kan nesten føles som han er i et forhold, eller engasjert i, eller med noe el noen som opptar mye av tiden. Det er akkurat som det er noe han må løse. Får opp at det går din vei, dersom du er tydelig på hva du ønsker. I tillegg må du ha god tålmodighet en stund, før alt går seg helt til. Får opp, veldig bra for hverandre, og at du kan med fordel ta initiativet. Legger til noe som du helt sikkert syns er standard , men får opp at du har en veldig sjarme. Ikke at du bobler over hele tiden, men at det er noe veldig tiltrekkende og sjarme ved deg, måten du ter deg på. Et spesielt sjarmerende smil når du først smiler. Du er ikke en som smiler bare med munnen eller øynene, men du smiler med hele deg. Da lyser du opp! Du har en veldig attraktiv væremåte! Det er veldig spennende om du vil oppdatere. Får opp et forhold med en stilig velkledd mann, som er veldig dedikert og trygg på dere. Dere er lykkelige, passer godt sammen på de fleste måter. Lykkelig par. Får opp stor lykke over tilværelsen. Hva tankekjøret om dagene angår, så kan jeg si etter hva jeg ser, at du har et fantastisk tid i vente! Anonymkode: 65c4a...cbb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #13 Skrevet 1. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Å mene at et svar er standard, og ikke stole blindt på en person, er for meg to helt ulike ting. Det er både viktig og riktig å ikke stole blindt på noen over nett! Ei heller på noen form for spåing. Holder med deg der! Noen tullespår og svarer for å underholde seg selv og andre på nett. Det er viktig å ta alt med en klype salt uansett, man skal ikke leve etter en spådom. Det finnes ulike spåere også. Mange måter å gjøre det på. Ok. Jeg får opp at følelsene er gjensidig. Ser noen andre involverte, som gjør det mer komplisert. Kan nesten føles som han er i et forhold, eller engasjert i, eller med noe el noen som opptar mye av tiden. Det er akkurat som det er noe han må løse. Får opp at det går din vei, dersom du er tydelig på hva du ønsker. I tillegg må du ha god tålmodighet en stund, før alt går seg helt til. Får opp, veldig bra for hverandre, og at du kan med fordel ta initiativet. Legger til noe som du helt sikkert syns er standard , men får opp at du har en veldig sjarme. Ikke at du bobler over hele tiden, men at det er noe veldig tiltrekkende og sjarme ved deg, måten du ter deg på. Et spesielt sjarmerende smil når du først smiler. Du er ikke en som smiler bare med munnen eller øynene, men du smiler med hele deg. Da lyser du opp! Du har en veldig attraktiv væremåte! Det er veldig spennende om du vil oppdatere. Får opp et forhold med en stilig velkledd mann, som er veldig dedikert og trygg på dere. Dere er lykkelige, passer godt sammen på de fleste måter. Lykkelig par. Får opp stor lykke over tilværelsen. Hva tankekjøret om dagene angår, så kan jeg si etter hva jeg ser, at du har et fantastisk tid i vente! Anonymkode: 65c4a...cbb Jeg kan oppdatere litt ja, men jeg vil ikke at jeg eller han skal gjenkjennes, så er litt forsiktig. Man vet jo aldri her inne. Det med at han er i et slags forhold som du skriver, kan kanskje stemme. Jeg vet ikke om noen kjæreste, men det stemmer at han er veldig opptatt/engasjert i noe nå ja. Han har det tøft nå. Er alt jeg vil skrive. Jeg vil jo såklart finne ut om dette kan være noe. Men tiden må jeg ta til hjelp, skjer det ikke så skjer det ikke. Skjer det så skjer det Anonymkode: 87ebb...252
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #14 Skrevet 1. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Får opp, veldig bra for hverandre, og at du kan med fordel ta initiativet. Det er veldig spennende om du vil oppdatere. Anonymkode: 65c4a...cbb Mener du at jeg og han jeg føler noe nå for er bra for hverandre? Det er jo bra. Vil du forklare hvordan vi er bra? Bare hvis du vil Anonymkode: 87ebb...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå