Gå til innhold

Skjedekransen, au!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg sex for andre gang. Med samme fyr som første gang (som var forrige søndag, hehe).

Men jeg får det ikke til! Det er akkurat som om det stopper inni der. Også svir det noe inni granskauen. Det er sikkert skjedekransens feil... Vi har prøvd og prøvd å komme "forbi" den, men det gjør altfor vondt. Føler at den aldri "sprekker". Vått er det, og han får den inn, men ikke helt inn. Jeg prøvde å ri han, og da kom det plutselig blod. - Hurra! Tenkte jeg. - Dette må jo være denne forbaskade skjedekransen! Endelig! Men neida, det var like vondt etterpå...

Er det noe galt med meg, eller? Burde jeg sjekke dette opp? Er jeg bare for utålmodig?

Hilsen frustrert 26-åring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om skjedekrans før, hva er det? 

Skrevet
Just now, GT-R said:

Har aldri hørt om skjedekrans før, hva er det? 

Det folk flest kaller jomfruhinne:

skjedekrans.png

Anonymkode: 653ca...0df

• Liker 3
Skrevet

Grattis :fnise::duskedame:

Ville bare vært tålmodig og fortsatt å prøve (forsiktig ( noen ganger til i alle fall. Prøve forskjellige stillinger, eller prøv med litt glidemiddel? 

Anonymkode: 85431...d08

Skrevet

Sånn er det de første gangene. Må nesten bare pine deg, så blir det bedre etterhvert 

Skrevet

Du må bare stå i det. For meg var det like vondt det 10 første gangene. Så blir det bare bedre og bedre. Og plutselig blir det godt. Kan godt vær at du ubevisst spenner musklene fordi du forventer smerte, og da blir det vondere. Umulig å kontrollere, jeg vet. 

Tips: den minst vonde stillingen i starten var når jeg lå på siden og i skje med han.

Anonymkode: 52a8a...817

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare stå i det. For meg var det like vondt det 10 første gangene. Så blir det bare bedre og bedre. Og plutselig blir det godt. Kan godt vær at du ubevisst spenner musklene fordi du forventer smerte, og da blir det vondere. Umulig å kontrollere, jeg vet. 

Tips: den minst vonde stillingen i starten var når jeg lå på siden og i skje med han.

Anonymkode: 52a8a...817

Haha, takk for svar. For håpe det bare går seg til etter hvert... :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...