Gå til innhold

Full busk? hvorfor ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Coolaid skrev:

Min kone er mega myk flere steder på kroppen - og musa er fantastisk myk. Jeg tenker ikke på min kones myke og glattbarberte kvinnekjønn /babyhud,  som noe annet enn at hun er veldig myk. Det har hendt vi har kost oss med babyolje også.... vi tenker ikke akkurat at vi er to babyer som smører hverandre inn... vet ikke jeg, jeg forstår ikke helt sammenligningen. Men det er vel greit at vi er forskjellig? :) 

Kjønnet. Ikke generelt myk hud. Jeg smører for øvrig barnas stumper også med babyolje for å få bort dritt om de har hatt hard, klissete avføring. Jeg forbinder myk hud med baby/barnehud (hele kroppen, ikke bare kinnene og de ellers Michelin-lignende valkene). Når det gjelder mykt kjønn, blir dette da helt feil for meg. Babyolje generelt forbinder jeg ikke med det, ikke når det er snakk om å ha på stumpen heller, bare for å ha det sagt - men føles helt feil å si mykt kjønn og babyolje i en og samme setning.
For meg kunne du like så godt sagt: barnestumpen ble vaska med babyolje i dag pga klissete avføring/sår stump. Det finnes ikke seksuelt - så å høre om det på en seksuell måte er rett og slett ekkelt. Ubehagelig. Motbydelig. Frastøtende. 
Det er hovedsaklig det myke kjønnet jeg reagerer på her - ikke i bruk med babyolje, men du gjorde det ikke bedre med den kommentaren.

Anonymkode: ddcba...631

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var det myke kvinnekjønnet. Selve beskrivelsen. Glatt, ja, det er sikkert deilig, en helt ok preferanse. Bryr meg ikke. Men myke...? Jeg assosierer det med et barn. Jeg har små barn. Barnehud er nettopp dèt. Mykt. Hørt noen si "babyhud?" Fordi den er myk og ren, uten "ulumskheter". Beklager å si det, men jeg fant innlegget til vedkommende rett og slett motbydelig.

Anonymkode: ddcba...631

Men understellet ER mykt. Mykere enn noe annet sted på kroppen. Sånn ville jeg omtalt meg selv, og jeg har passert 40. Jeg har aldri assosiert det med barn, at den huden føles slik den gjør. Har egentlig tenkt at den er slik fordi det bare er sånn. Ikke gjør slikt til en greie helt unødig. Ta på deg selv, du er sikkert silkemyk du og. 

Skrevet
5 minutes ago, canacas said:

Men understellet ER mykt. Mykere enn noe annet sted på kroppen. Sånn ville jeg omtalt meg selv, og jeg har passert 40. Jeg har aldri assosiert det med barn, at den huden føles slik den gjør. Har egentlig tenkt at den er slik fordi det bare er sånn. Ikke gjør slikt til en greie helt unødig. Ta på deg selv, du er sikkert silkemyk du og. 

Haha nei hu sinte SV-dama er som en gammel furu i underbuksa. Bare misunnelig på frøken Brasil-voks!

Anonymkode: 3e667...710

Skrevet
På 1.9.2017 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Bare sånn at dere vet det. Full busk kan være så mangt. 
Jeg har generelt lite hår på kroppen. Jeg har brunt/mørke brunt hår. Hårene på armene vises ikke. Ikke fordi de er så lyse, men fordi det ikke finnes så mye hår der. 
Nå bruker jeg epilator da, så tar litt tid før håret kommer ut. Men jeg prøvde å ikke barbere på over 1 år. Og det vistes så vidt, jeg har veldig dårlig med hårvekst på leggene. Under armene så vokser det tregt og blir sjeldent langt. Selv om at jeg kan fint gå 3-4 mnd mellom barbering under armene. Nå barberer jeg underarmene ca hver 2. uke da, får bare stubber som så vidt vises. Jeg viser sjeldent frem underarmene mine, så de barberer jeg for meg selv. Ingen andre. 
Grunnen til at jeg barberer er fordi deodranten setter seg i hårene. 

Så min busk der nede er ikke noe å skryte av. Når jeg bruker boxer eller hipster så behøver jeg ikke å ta bikilinjen. Hvis jeg bruker g-streng eller noe mindre så må jeg ta bikilinjen. Det er ikke nok hår til å tyte ut. Det ser ikke ut som en stuffet sofapute hvis jeg ikke barberer. Jeg har ikke så mye hår. Det blir aldri en urskog, kanskje en dårlig gressplen men ikke mer. 
Det er mange som er som meg, som aldri kan ha en busk som en Franskmann vil forgude. En busk kan være så mangt. 
En mann kommenterte det og sa "Så flott at du trimmer og ikke barberer". Jeg sa da "Eh.. jeg har verken trimmer, barbert eller rørt noe der nede på over 1 år". Han trodde ikke på meg. Har også fått høre fra en annen at han foretrekker trimming. Først tok jeg meg nær og tenkte han syntes jeg hadde for mye. Like etterpå så sa han "altså, jeg liker som du har det, ikke for mye og ikke for lite. Trimmet". Igjen, jeg hadde ikke barbert meg på gud vet hvor lenge. 

Hvis du googler Madonna nude så får du opp noen gamle nakenbilder av henne. Fra en photoshoot. 
Jeg kan "spare" i 80 år og aldri få i nærheten av den busken som hun har.

Anonymkode: a514e...d7e

Selv har jeg Madonna - busk, å har definitivt ikke tenkt å fjerne den. 

Anonymkode: 0b550...318

• Liker 2
Skrevet

Å, nå ble jeg glad jeg. Så mange forskjellige meninger og så mange som gjør som de vil. :)

Forresten enig : kvinnekjønnet er vel mykt. Eller mitt er. Ikke kjent på noen andres.

Anonymkode: 00d8f...2d2

Skrevet
7 timer siden, Coolaid skrev:

Kanskje det har noe med hvordan du tenker, ikke resten av oss. Jeg forstår ikke hvordan man kan få kvinner til å ligne på barn fordi de har barbert kjønn. 

Mulig det. Men voksne damer er hårete. Og jeg liker det.

Det er jo ikke dama som ser ut som ei jente, men kjønnet om det er barbert.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker måten du ordlegger deg på :laugh:

Anonymkode: e7350...0db

Takk! Ord er fine greier! 👌🏼🙂

Skrevet
16 timer siden, Coolaid skrev:

Kanskje det har noe med hvordan du tenker, ikke resten av oss. Jeg forstår ikke hvordan man kan få kvinner til å ligne på barn fordi de har barbert kjønn. 

Signerer denne, det er en vesentlig stor forskjell 

Anonymkode: 413d1...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...