Gå til innhold

Full busk? hvorfor ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du hår der da?

Anonymkode: 0b550...318

Fordi jeg liker det? Liker å ha en trekant. Hvorfor lurer du på det?

Anonymkode: 1f2bf...9e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sånn at dere vet det. Full busk kan være så mangt. 
Jeg har generelt lite hår på kroppen. Jeg har brunt/mørke brunt hår. Hårene på armene vises ikke. Ikke fordi de er så lyse, men fordi det ikke finnes så mye hår der. 
Nå bruker jeg epilator da, så tar litt tid før håret kommer ut. Men jeg prøvde å ikke barbere på over 1 år. Og det vistes så vidt, jeg har veldig dårlig med hårvekst på leggene. Under armene så vokser det tregt og blir sjeldent langt. Selv om at jeg kan fint gå 3-4 mnd mellom barbering under armene. Nå barberer jeg underarmene ca hver 2. uke da, får bare stubber som så vidt vises. Jeg viser sjeldent frem underarmene mine, så de barberer jeg for meg selv. Ingen andre. 
Grunnen til at jeg barberer er fordi deodranten setter seg i hårene. 

Så min busk der nede er ikke noe å skryte av. Når jeg bruker boxer eller hipster så behøver jeg ikke å ta bikilinjen. Hvis jeg bruker g-streng eller noe mindre så må jeg ta bikilinjen. Det er ikke nok hår til å tyte ut. Det ser ikke ut som en stuffet sofapute hvis jeg ikke barberer. Jeg har ikke så mye hår. Det blir aldri en urskog, kanskje en dårlig gressplen men ikke mer. 
Det er mange som er som meg, som aldri kan ha en busk som en Franskmann vil forgude. En busk kan være så mangt. 
En mann kommenterte det og sa "Så flott at du trimmer og ikke barberer". Jeg sa da "Eh.. jeg har verken trimmer, barbert eller rørt noe der nede på over 1 år". Han trodde ikke på meg. Har også fått høre fra en annen at han foretrekker trimming. Først tok jeg meg nær og tenkte han syntes jeg hadde for mye. Like etterpå så sa han "altså, jeg liker som du har det, ikke for mye og ikke for lite. Trimmet". Igjen, jeg hadde ikke barbert meg på gud vet hvor lenge. 

Hvis du googler Madonna nude så får du opp noen gamle nakenbilder av henne. Fra en photoshoot. 
Jeg kan "spare" i 80 år og aldri få i nærheten av den busken som hun har.

Anonymkode: a514e...d7e

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, Meline234 skrev:

Jeg er uenig i det. Jeg har møtt menn som var ubarbert også. De har vært hårete. Husker spesiellt min eks. Han var full av hår i starten av kontakten. Jeg må ærlig si at jeg likte det. Men etterhvert begynte han å barbere bort alt hår på overkroppen. Han ble glatt som babyer er i huden. Jeg likte han som han var uansett men for å være ærlig : at håret var borte gjorde han ikke mer attraktiv i mine øyne. ;). Jeg synes det var mannlig med hår på brystet. 

Og over til meg selv : jeg får utslett av å barbere meg for mye (plaget med hårrotsbetennelse som sprer seg over hele kroppen som jeg må gå på antibiotika for å få bort) men jeg forsøker å barbere meg. Det er ikke alltid jeg er barbert. Så jeg kan virkelig skuffe sikkert. Men elsker en mann meg så tror jeg ikke at han er så nøye med det. Er så mange forfengelig mannfolk som bare prater om barbering. Men jeg er obs på å barbere meg fordi jeg vet at mannfolk liker det. 

Er ikke du utestengt permanent? 

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, Meline234 skrev:

Utestengt permanent fra hva? 

Fra kg. 

Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Er ikke du utestengt permanent? 

Skjerp deg

Anonymkode: c3ec1...2ff

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ser jeg ikke poenget at du deltar i denne tråden...

Anonymkode: 0b550...318

Lol, du plussa sikkert ditt eget innlegg

Anonymkode: d0bf1...50d

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er lesbe-poesi skrivd av ei som stemmer KRF!?

SKRELL MUSA!!!

Anonymkode: 3e667...710

Hetero som støtter SV. Bare for å ha det klart.

GJØR DET DU SELV FØLER DEG KOMFORTABEL MED (!!!)

Anonymkode: ddcba...631

• Liker 2
Skrevet

Smak og behag. Alle kan ha den tissesveisen de vil. Jeg liker ikke tissesveis på damer. Herrer kan ha litt kort-kort, men bjellene bør skinne av polish. 🙂

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hetero som støtter SV. Bare for å ha det klart.

GJØR DET DU SELV FØLER DEG KOMFORTABEL MED (!!!)

Måtte være noe sånt ja. Raggsokker, strikkajakke og et skautroll mellom beina!

Skrevet

Jeg syns i stor grad at man skal være seg selv. Er man kvinnen med full busk så er man kvinnen med full busk. Så finner man seg menn som liker kvinner med full busk. Er man ute etter en ons så vet man ikke hva den andre personen liker av kroppsbehåring. Da våger man å være seg selv, hopper i det og ikke lar det være et problem. Mennesker vi treffer kommer ikke ferdig preparert slik som vi tenker at vi liker andre mennesker. Det bør være en selvfølge å kunne være seg selv. Alle de andre kan gå i butikken og kjøpe akkurat den bollen de selv vil ha - det kan man kontrollere. 

Skrevet
På 31.8.2017 den 8.25, AnonymBruker skrev:

Hm. Som et barn, med andre ord. 

Kjenner jeg fikk noen voldsomme tanker akkurat nå.

Ja de tankene var det du som laget i ditt eget hode. Det sier litt om hvordan du tenker. Vi andre kobler ikke et glattbarbert kvinnekjønn med barn - du gjør. 

Skrevet
9 timer siden, Coolaid skrev:

Ja de tankene var det du som laget i ditt eget hode. Det sier litt om hvordan du tenker. Vi andre kobler ikke et glattbarbert kvinnekjønn med barn - du gjør. 

Det var ikke det glatte kvinnekjønnet ene og alene. Du har hoppet over noe vesentlig et sted.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte være noe sånt ja. Raggsokker, strikkajakke og et skautroll mellom beina!

Raggsokker og strikkajakke er elsk. Er en frysepinne, så det er ikke bare elsk, men også nødvendig. Selv har jeg tidvis glatt og tidvis pent stusset kjønn. Det er ganske enkelt det jeg er komfortabel med. Jeg har ingen ønsker om å bli omtalt som "det var helt sprøtt hvor myk hun var". Da har jeg feilet. Jeg vil ikke bli sammenlignet med et barn. Jeg vil fremheve mitt voksne kvinnekjønn, ikke omgjøre det til noe barnlig.

• Liker 2
Skrevet
On 02/09/2017 at 4:19 PM, Norre said:

Smak og behag. Alle kan ha den tissesveisen de vil. Jeg liker ikke tissesveis på damer. Herrer kan ha litt kort-kort, men bjellene bør skinne av polish. 🙂

Liker måten du ordlegger deg på :laugh:

Anonymkode: e7350...0db

Skrevet

Jeg verken barberer meg eller trimmer . Foretrekker at det er hår der nede. Men syns det skal være opp til en selv hva man foretrekker.

Gutt 26 :)

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det glatte kvinnekjønnet ene og alene. Du har hoppet over noe vesentlig et sted.

Føl deg fri til å forklare dersom du tror jeg har misforstått noe :) 

Endret av Coolaid
Skrevet

At dama tør å velge selv hvordan hun vi se ut nedentil, er tiltrekkende. Om det er full busk eller glattbarbert vil ikke ha betydning for meg, hvis jeg har blitt glad i en jente. Det er bare ekstra hot at hun tør være seg selv, og ikke bli påvirket av hva andre gjør.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Coolaid skrev:

Føl deg fri til å forklare dersom du tror jeg har misforstått noe :) 

Det var det myke kvinnekjønnet. Selve beskrivelsen. Glatt, ja, det er sikkert deilig, en helt ok preferanse. Bryr meg ikke. Men myke...? Jeg assosierer det med et barn. Jeg har små barn. Barnehud er nettopp dèt. Mykt. Hørt noen si "babyhud?" Fordi den er myk og ren, uten "ulumskheter". Beklager å si det, men jeg fant innlegget til vedkommende rett og slett motbydelig.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det myke kvinnekjønnet. Selve beskrivelsen. Glatt, ja, det er sikkert deilig, en helt ok preferanse. Bryr meg ikke. Men myke...? Jeg assosierer det med et barn. Jeg har små barn. Barnehud er nettopp dèt. Mykt. Hørt noen si "babyhud?" Fordi den er myk og ren, uten "ulumskheter". Beklager å si det, men jeg fant innlegget til vedkommende rett og slett motbydelig.

Min kone er mega myk flere steder på kroppen - og musa er fantastisk myk. Jeg tenker ikke på min kones myke og glattbarberte kvinnekjønn /babyhud,  som noe annet enn at hun er veldig myk. Det har hendt vi har kost oss med babyolje også.... vi tenker ikke akkurat at vi er to babyer som smører hverandre inn... vet ikke jeg, jeg forstår ikke helt sammenligningen. Men det er vel greit at vi er forskjellig? :) 

Skrevet
På 31.8.2017 den 7.00, stan skrev:

En voksen dame bør ha litt busk. Ellers ser hun for mye ut som ei lita jente.

Men det er fint om hun trimmer litt rund selve kjønnet. Det er litt ubehagelig med kjønnshår mellom tenna. 

Kanskje det har noe med hvordan du tenker, ikke resten av oss. Jeg forstår ikke hvordan man kan få kvinner til å ligne på barn fordi de har barbert kjønn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...