AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg gikk til sengs med daten for første gang i helga. Da jeg kledde av henne fikk jeg meg en overraskelse, men en positiv sådann. Hun sa at hun ikke hadde barbert seg nedentil på over ett år pga seksuell tørkeperiode. Jeg har ingen spesielle preferanser med tanke på intimbarbering, men synes ærlig talt at det var noe ganske flott og feminint over det. Med andre ord, jeg likte det Det jeg derimot syntes var trist var måten hun følte at hun måtte unnskylde og forsvare mangelen på barbering. Hun sa det ganske rett ut at usikkerheten kom pga tidligere opplevelser hvor gutter har uttrykt misnøye, så hun var redd for hvordan jeg ville reagere. Ikke helt sikker på hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg skulle ønske jenter (og gutter) kunne gjøre det de selv foretrekker (enten om det er glattbarbert, trimmet eller full busk), og så måtte sengepartneren bare godtatt det. Har man en fast partner er det selvfølgelig innafor å diskutere preferanser, men ingen av partene skal føle seg forpliktet til å måtte stusse eller gro med mindre de ønsker det selv. Intimbarbering er et personlig valg som andre personer egentlig ikke har noe med, men så enkelt er det vel dessverre ikke? Anonymkode: 9238d...432 16
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Fitte og kuk er jo noe man innimellom presenterer for nye/fremmede mennesker (som i ditt tilfelle). Da virker det litt sløvt å gå for total huleboer i underbuksa. Blir som å møte på date i en utslitt joggedress. Med tanke på høflighet og for å vise at man bryr seg, så synes jeg at man iallefall får renske opp litt. Anonymkode: 3e667...710 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Det skjedde meg også. Første gang jeg hadde sex ubarbert så følte jeg for å måtte unnskylde meg, og gutten utbrøt "Jamen Mette, det er jo bare bra!" og siden har jeg gjort litt eksperimenteringsforsøk på mange menn og merker uten tvil mer opphisselse fra menn når jeg har busk enn når jeg er glatt! Noen har kommentert at det er digg jeg har underliv som en deilig kvinne og ikke ungjente, og vi vet jo at i hårene fester det seg feromoner (dufter) som kjemisk tenner og opphisser mannen også. De feromonene er ikke mulig for sansene å oppfatte i et barbert underliv. Anonymkode: ccb0d...fb9 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Hmm...kan jo være noe med at når dama ser ut som en huleboer, så vekker det huleboern i menn også. Anonymkode: 3e667...710 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Skulle ønske menn kunne lære seg å stusse om de vil pynte litt, ikke barbere. Verste jeg ser er røde prikker og klamt i underlivet hos menn. Heter det underliv når det kommer til menn? Aldri tenkt over det. Det er en ekkel eim av klamt underliv. Både hos menn og kvinner. De fleste som alltid er glattbarbert merker det ikke selv. Men det er klamt og det får en rar lukt, som jeg bare kan beskrive som klamt. Anonymkode: a514e...d7e 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 Jeg føles så våtere av å ha hår når jeg er kåt. Ikke nødvendigvis full busk (jeg liker å ha omtrent en halv cm, da er det blitt litt krøllete og sexy). Svetter også mindre der nede med hår, i hvert fall så kjenner jeg det ikke lengre. Jeg får aldri friksjon av kjønnslepper/lår lengre (jeg har ikke de minste indre kjønnsleppene - det har alltid vært ubehagelig/vondt å gå naken da jeg var helt glatt, da særlig om jeg har vært varm/svett - nå går jeg naken hele tida). Nå har plutselig mannen min fått økt sexlyst - også han synes friksjonen er bedre, og det at jeg i det hele tatt kjennes våtere ut. Tar bikinilinja da, for syns skyld. Føler meg mer vel med det enn hårtuster som stikker utafor trusekanten. Anonymkode: ddcba...631 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Full busk? hvorfor ikke? Anonymkode: 9238d...432 Fordi det rent estetisk ikke ser særlig fint ut. Anonymkode: 1b232...30c 1
Thyra Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fitte og kuk er jo noe man innimellom presenterer for nye/fremmede mennesker (som i ditt tilfelle). Da virker det litt sløvt å gå for total huleboer i underbuksa. Blir som å møte på date i en utslitt joggedress. Med tanke på høflighet og for å vise at man bryr seg, så synes jeg at man iallefall får renske opp litt. Anonymkode: 3e667...710 Ikke nok med at mange påstår det er "ekkelt" og "uhygienisk" med kjønnshår, nå har det blitt uhøflig også?!? 19
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 Fingra ei dame en gang som antagelig hadde voksa musa si rett i forkant. Det var helt sprøtt hvor mykt det var. Tenker på det rett som det er enda. Har ikke noe liv nei. Men ei annen hadde antagelig bare kjørt over bevern med barberhøvelen uka i forveien, og det så nuppete og snodig ut. Gir jo egentlig totalt faen, men det var en forskjell. Har ikke testa på en huleboer-dame enda. Anonymkode: 3e667...710
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 Ikke for å være en konsekvens av hva sexindustrien fremmer, men la gå.. Jeg synes man skal rydde opp der nede, jo mindre hår jo bedre. Jeg liker å fjerne alt, det blir glatt og det er deiligere å røre. Ekkelt med hår liksom... Anonymkode: 57225...6cc
WubWub Skrevet 30. august 2017 #11 Skrevet 30. august 2017 Jeg syntes det er estetisk vakkert og meget feminint med busk på damer. 8
Apekatten Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 Jeg synes det er stygt når man fjernet alt. Det er så usexy med nupper og når det har vokst ut såpass mye at det stikker. Litt busk er fint. 2
Mr. Kilmister Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk til sengs med daten for første gang i helga. Da jeg kledde av henne fikk jeg meg en overraskelse, men en positiv sådann. Hun sa at hun ikke hadde barbert seg nedentil på over ett år pga seksuell tørkeperiode. Jeg har ingen spesielle preferanser med tanke på intimbarbering, men synes ærlig talt at det var noe ganske flott og feminint over det. Med andre ord, jeg likte det Det jeg derimot syntes var trist var måten hun følte at hun måtte unnskylde og forsvare mangelen på barbering. Hun sa det ganske rett ut at usikkerheten kom pga tidligere opplevelser hvor gutter har uttrykt misnøye, så hun var redd for hvordan jeg ville reagere. Ikke helt sikker på hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg skulle ønske jenter (og gutter) kunne gjøre det de selv foretrekker (enten om det er glattbarbert, trimmet eller full busk), og så måtte sengepartneren bare godtatt det. Har man en fast partner er det selvfølgelig innafor å diskutere preferanser, men ingen av partene skal føle seg forpliktet til å måtte stusse eller gro med mindre de ønsker det selv. Intimbarbering er et personlig valg som andre personer egentlig ikke har noe med, men så enkelt er det vel dessverre ikke? Anonymkode: 9238d...432 Jepp, full busk, hvorfor ikke...👍 3
Mr. Kilmister Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være en konsekvens av hva sexindustrien fremmer, men la gå.. Jeg synes man skal rydde opp der nede, jo mindre hår jo bedre. Jeg liker å fjerne alt, det blir glatt og det er deiligere å røre. Ekkelt med hår liksom... Anonymkode: 57225...6cc Ehh, nei... alt du skriver er feil, uavhengig hva du syntes selv. 3
Mr. Kilmister Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 8 timer siden, Thyra skrev: Ikke nok med at mange påstår det er "ekkelt" og "uhygienisk" med kjønnshår, nå har det blitt uhøflig også?!? Er så lavpannet det Anonymkode: 3e667...710 skriver, helt idiotisk.
stan Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 En voksen dame bør ha litt busk. Ellers ser hun for mye ut som ei lita jente. Men det er fint om hun trimmer litt rund selve kjønnet. Det er litt ubehagelig med kjønnshår mellom tenna. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fingra ei dame en gang som antagelig hadde voksa musa si rett i forkant. Det var helt sprøtt hvor mykt det var. Tenker på det rett som det er enda. Har ikke noe liv nei. Men ei annen hadde antagelig bare kjørt over bevern med barberhøvelen uka i forveien, og det så nuppete og snodig ut. Gir jo egentlig totalt faen, men det var en forskjell. Har ikke testa på en huleboer-dame enda. Anonymkode: 3e667...710 Hm. Som et barn, med andre ord. Kjenner jeg fikk noen voldsomme tanker akkurat nå. Anonymkode: ddcba...631 4
Gravity Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 Ja til busk, stor eller liten, lang eller kort. Foretrekker selv forholds kortklipt, men barbert underliv er uhygienisk, samme hva folk måtte påstå. Eneste fordelen jeg kan se er at flatlusa har fått dårligere levekår i befolkningen, men den kan faktisk reguleres på andre måter også.... 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 10 hours ago, AnonymBruker said: Hm. Som et barn, med andre ord. Kjenner jeg fikk noen voldsomme tanker akkurat nå. Anonymkode: ddcba...631 Er ikke sånn at alt som er mykt er pedo. Øreflippene mine er myke og kosete enda, er ikke sånn at man får bark på ørene når man blir eldre. Bare illsinte KG-tanter som har bark over hele seg. Anonymkode: 3e667...710
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke sånn at alt som er mykt er pedo. Øreflippene mine er myke og kosete enda, er ikke sånn at man får bark på ørene når man blir eldre. Bare illsinte KG-tanter som har bark over hele seg. Anonymkode: 3e667...710 Øreflippene dine er ikke seksuelle (evnt. på samme måte). Det er heller ikke ditt valg at de er myke, verken når du er barn, voksen eller gammel. Du er skapt sånn. Kvinner er ikke skapt til å være bare nedentil. Barn er det, frem til de blir tenåringer og voksne. Anonymkode: ddcba...631 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå