Gå til innhold

Er det andre enn jeg som synes dette er gøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å gå på store kjøpesentra for å finne noen med tunge bæreposer og spørre de hva klokken er.

Gjør du det samme? Eller hva gjør  du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier bare å ta opp mobilen. Det er litt enklere. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, penny_ said:

Jeg pleier bare å ta opp mobilen. Det er litt enklere. 

Hjleper jo ikke når du har masse bæreposer?

Skrevet
Akkurat nå, Lanista1984 skrev:

Hjleper jo ikke når du har masse bæreposer?

Hva mener du? Jeg har aldri masse bæreposer.

Skrevet
Just now, penny_ said:

Hva mener du? Jeg har aldri masse bæreposer.

Poenget var å få folk med masse varer til å sette dem ned for å gi deg tiden.

• Liker 1
Skrevet

Det Penny nok mente var at hun ikke spør noen om kl, men sjekker på sin egen mobil😄

Anonymkode: df2d8...903

• Liker 1
Skrevet

Åh, var det du som stoppet meg? Jeg er hun som svarte at jeg dessverre ikke hadde klokke på. 

Anonymkode: 34600...1a7

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Det Penny nok mente var at hun ikke spør noen om kl, men sjekker på sin egen mobil😄

Anonymkode: df2d8...903

Men da er jo hele poenget borte. Poenget er å irritere folk som sikkert er stressa og må i tillegg både sette ned varene og ta de opp igjen for å svare;)

Skrevet

Hvorfor tror du at folk gidder å svare? Jeg hadde ikke giddet det i alle fall, men bare svart at jeg ikke vet. 

Anonymkode: 5c1e6...192

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville snudd på håndleddet og sett på klokken. Det klarer jeg nemlig selv med poser i hånden. Og så ville jeg sagt jaså, er det deg, når jeg så hvor skuffet du ble :) 

Anonymkode: b6ebe...07f

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde kanskje svart sånn cirka tider.  

For eksempel litt over klokken fire, eller cirka kvart på åtte...    

Anonymkode: 459be...024

Skrevet
2 timer siden, Lanista1984 skrev:

Jeg liker å gå på store kjøpesentra for å finne noen med tunge bæreposer og spørre de hva klokken er.

Gjør du det samme? Eller hva gjør  du?

Det finnes nok sosiale ordninger i din kommune som kan hjelpe deg, det er nok vanskelig å ha et så begrenset sosialliv at man må trygle om kontakt med mennesker på denne måten :troest:

Anonymkode: e99b2...696

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Lanista1984 skrev:

Men da er jo hele poenget borte. Poenget er å irritere folk som sikkert er stressa og må i tillegg både sette ned varene og ta de opp igjen for å svare;)

Åja, var det deeeet du mente, ja. Jeg så ikke poenget fordi jeg ikke syns det var morsomt. 

:ironi:

Hvis jeg skal gjøre noe gøy, så ser jeg på en morsom TV-serie, drar på tivoli eller noe slikt. 

Endret av penny_
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det finnes nok sosiale ordninger i din kommune som kan hjelpe deg, det er nok vanskelig å ha et så begrenset sosialliv at man må trygle om kontakt med mennesker på denne måten :troest:

Anonymkode: e99b2...696

Hehe...

Skrevet
1 hour ago, penny_ said:

Åja, var det deeeet du mente, ja. Jeg så ikke poenget fordi jeg ikke syns det var morsomt. 

:ironi:

Hvis jeg skal gjøre noe gøy, så ser jeg på en morsom TV-serie, drar på tivoli eller noe slikt. 

Nei, nå synes jeg virkelig ikke du er det minste morsom!

(Ikke ta deg bokstavlig. Har ikke gjort. Har bare tenkt på det.)

Sov godt;)

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville snudd på håndleddet og sett på klokken. Det klarer jeg nemlig selv med poser i hånden. Og så ville jeg sagt jaså, er det deg, når jeg så hvor skuffet du ble :) 

Anonymkode: b6ebe...07f

Så villle du ha satt ned vare allikevel og invitert meg på en rekebaguette fordi du visste hvem jeg var. Oj, ingen reker her jeg er. Savner norske reker.

Skrevet

Dette gjenspeiler hvor egoistiske og lav sosial iq og respektløse mennene på dette forumet er. Håper alle snart blokkerer dem hele gjengen.

Anonymkode: 6e07f...b0c

Skrevet

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjenspeiler hvor egoistiske og lav sosial iq og respektløse mennene på dette forumet er. Håper alle snart blokkerer dem hele gjengen.

Anonymkode: 6e07f...b0c

Ikke generaliser oss, vi er ikke alle like

Anonymkode: d9933...3ec

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke generaliser oss, vi er ikke alle like

Anonymkode: d9933...3ec

Det er søren meg ikke langt unna. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...