Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på albaneren. Er han utdannet og har jobb i hjemlandet er det mindre sannsynlig at han er en lykkejeger enn om han ikke har utdanning og er arbeidsledig/løsarbeider. Anonymkode: 950bb...39c Han har da selvfølgelig en jobb, han er ikke høyt utdannet men det ser jeg jo heller ikke etter, ser jo etter kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #22 Del Skrevet 30. august 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har ikke respekt for damer. Men det er noe du kun ser etter at forelskelsen er borte og hverdagene kommer. Ikke kast bort livet ditt på drittsekker. Anonymkode: f08cb...77b Tull. Å dra alle under en kam er latterlig. Venninna mi er gift en albaner på 9 eller 10ende året nå. Hverdagen med 2 barn har slått inn for lengst og det er ingenting som tilsier at han ikke har respekt for henne. ei annen venninne var sammen med en albaner i 5 år. Han var en skikkelig drittsekk og hadde ikke respekt for noen. Anonymkode: 08b37...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #23 Del Skrevet 30. august 2017 Det hadde jeg ikke turt altså. Har du ikke sett Taken? Albania er jo en av de landene som er mest involvert i menneskehandel. Som flere skriver er det også ekstremt fattig, og det er mange kriminelle der. Jeg sier ikke at ALLE er sånn, men personlig ville jeg ikke tatt sjansen. Hvis du likevel velger å date han så må du gi det tid tenker jeg, finne ut om dere har felles verdier og sånt. Anonymkode: 5a8cf...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #24 Del Skrevet 31. august 2017 Har mange albanere som venner. Men aldri i verden om jeg hadde blitt sammen med en. De albanske mennene er ofte utro, det ligger i kulturen. Og de fleste vil gifte seg med en albansk jente. Anonymkode: 7eacb...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #25 Del Skrevet 31. august 2017 Kjenner et par som er sammen med albanere. Ett av de fire forholdene jeg vet om så er det kun ett der mannen jobber. De tre andre er det damen som forsørger mannen. Det er vel greit det om man har penger til det, men vil tro det er ganske belastende både økonomisk og følesesmessig , hva har man egentlig å snakke om med en mann som sitter hjemme hele dagen? Siden de ikke kan norsk så har de også vanskelig for å skaffe seg venner her. Hun ene flyttet til albania for en periode men kom raskt hjem igjen fordi hun savnet omgang med sine venner og familie, forståelig nok. Er han interessert i å flytte til norge? Har han en utdanning nå som kan gi han grunnlag for å få jobb i norge? Er han innstilt på å ta norskkurs og integrere seg? Er han innstilt på å evn starte i voksenopplæring her for å få de studiepoengene som kreves om albansk skole ikke er fullverdig forhold til norsk vitnemål? Hva kan han jobbe som og hvor sannsynlig er det at han er attraktiv på jobbmarkedet og kan få jobb? Har dere like syn på barneoppdragelse? Har dere like familieverdier? Her må du ikke bare tenke på følelsene men også alt det praktiske som kan komme av problemstillinger. Men ønsker dere lykke til, håper det kan ordne seg for dere! Anonymkode: 6aba7...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå