Gå til innhold

Jeg skal flytte til Russland å jeg vil kun ha norsk dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Russland er lut fattig. eiendomer er det mange av å de er bilige. jeg har hvert der 2 ganger å jeg er sikker jeg skal skape et liv der. jeg vil ha unger å en jente som er lojal, modig og som vill oppdra sterke, uavhengige og unger som er klare til den nye verden der vi må kjempe å steve for vår rase, kultur å for våre forfedre å hva vi er. å for vårt blod å land. skal det skje så må det være borte fra Norge fordi barnevernet spiser alle som er anderldes. så jeg tar med meg en jente jeg finner som er klar til å kjempe.  

Stedet blir på Kola-halvøya fordi det var plassen de russiske kommunist djevlene myrdet nordmenn, gamle menn, kvinner å unger så siden jeg skal flytte  til Russland så tar i samme slengen hevn å krever mitt stykke land tilbake etter de tok det fra norske familier som aldri gjorde noe. Hverken den russiske staten eller norske staten kan stoppe meg hvertfall ikke når den russiske staten gir langtidsvisum å varig opphold til de som har uføretrygd, ordnet økonomi å en grunn for å kreve sit visum i Russland. så når ungene mine blir 17 da sender jeg dem til Norge for at de skal få det røde passet sitt. Krig, kjærlighet, fred alt avhenger av våre unger det er de som skal kjempe i fremtiden

min skjønnhet.jpg

village-arctic-circle-kola-peninsula-russia-journey-along-murmansk-region-russian-nature-northern-landscape-43477856.jpg

apr08_glasby_Fig1_large.jpg

142888_7547e6a51503cadcecfcb05d9ec17e62_large.jpg

Anonymkode: fb074...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymkode: 5efc7...cfc

Skrevet

Så, kan du russisk eller? 

Skrevet
4 minutter siden, Miah skrev:

Så, kan du russisk eller? 

Дааа...

Anonymkode: f2f7f...fbc

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Дааа...

Du er ikke ts? Det er annen ab-kode på ditt innlegg og hovedinnlegget.

Anonymkode: ad9a0...bda

Skrevet

Har du funnet denne norske kvinnen, som skal bli med deg?

Anonymkode: 6bdd6...e70

Skrevet

Før du drar dit, vil jeg råde deg til 2 ting:

1. Foreta en kraftig revurdering av tilstandene der borte.

2. Gjør noe med den ovenfra og ned holdningen du har.

Hør på en som har bodd der borte.

Anonymkode: 8b37e...0f0

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke ts? Det er annen ab-kode på ditt innlegg og hovedinnlegget.

Anonymkode: ad9a0...bda

Men jeg skjønner russisk. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innhold, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

Håper du er bedre i russisk enn i norsk da. Eller det er kanskje ikke så farlig siden dere skal jobbe og streve så fælt...

Kunne vært et småvittig innlegg med politiske sidespark, men ble vel ikke helt det heller...

Anonymkode: 1bcfb...805

• Liker 1
Skrevet

Tenker det heller er menn i hvite frakker som blir det neste.

Anonymkode: a1ff4...e8d

Skrevet

Er dette en kontaktannonse, eller? 

• Liker 1
Skrevet

takk for svar jeg er 27 år. jeg er utdannet ikke livets harde skole som de hele tiden skriver på fjeboken heller ikke universitet. men jeg snakker  4 språk, jeg kan det meste om geoplitikk, kulturforståelse og enkel forståelse av religionshistorie helt uten universitet.

Sterke kvinner de klarer å skape et trygt å stabilt hjem å de vett med instinkt hvordan de gjør mannen sin fornnøyd. fordi mannen kjenner med engang om kvinnen tviler eller ikke gir seg selv til han eller er lojal som følger mannen sin. Noen menn har det behovet ikke at de skal detalj styre madamen eller være helt nazi som en jøde/muslimer å der ekle katolikene. men mange menn har det behovet at de må kjenne, føle og vite at jenta si er lojal å følger han/Meg hehe ;) å gjør som han sier det er bare sånn mange menn er. Jeg har også litt den mentaliteten.

Jeg er ikke en mann som hater kvinner, jeg har bare masse erfaringer i livet som at Broderen min døde av kreft når jeg var 12 å da hadde jeg allerede hatt barndomen min i både Bergen, Stavanger, Oslo og Danmark. i tillegg til det at jeg ble med tvang å vold låst inn på barnepsyk fordi de ønsket å monitorere meg å teste Rtalin-Amfetamin preparat på en 9 åring. og mens min bror lå for døden fant  Barnevernet ut at de skulle  seende meg bort. på en institusjon fordi jeg aksepterte aldri fremmede familier som fosterhjem å jeg var utrolig voldelig å grov på en måte som ikke 10 åringer ikke peier å kunne. Jeg måtte ta vare p meg selv. det var bare slik det var. jeg passet heller ikkje inn i skolen de nektet meg til og med friminutt md de andre ungene.njeg fikk heller ikke være sammen med de andre på SFOen. Så ensomhet å isolasjon det kan jeg alt om :D Idag så er eg 25år uføretrygdet selvfølgelig. men med godt mot fordi jeg er god med  penger, planlegning, jeg har god fantasi så jeg kommer til leve et godt liv. jeg har  altid gjot som jeg har lyst til å gjøre men selvfølgelig det viktigste i livet det er moren til mine unger som jeg vil få en dag. Det er det viktigste som kommer til å skje meg i livet. Gott, Vaterland, Familie     

Anonymkode: fb074...876

Skrevet

Det finnes jo noen for alle der ute sies det. Når det er sagt tror jeg du skjønner selv at det ikke er så rart at drømmejenta lar vente på seg. 

For det første har du stor baggasje med deg. Du har en lang rekke traumer med deg, så store at du i dag ikke i stand til å jobbe. Det er ikke det beste utgangspunktet desverre.

Videre har du ganske spesielle holdninger som ikke går helt i takt med de fleste - du er nasjonalistisk, fremmedfiendtlig og rasistisk. For meg framstår det som at du har et nokså forvrengt verdensbilde. I tillegg vil du flytte til Russland, barna skal ikke gå på skole, og ikke minst har du høye krav til dama som skal være akkurat slik som du mener en god kvinne og mor skal være.

Du har lagt planen allerede. Alt er bestemt. Du har feks bestemt noe så konkret at du skal sende barna når de blir 17 til Norge. Du har bestemt hvor dere skal bo. Hvordan dere skal leve. Kvinnen skal følge deg, helt instinktivt. Skal ikke hun få være med å bestemme hvordan dere skal leve og oppdra barna? Hun skal bare være enig med deg? 

Jeg vet for eksempel ikke av "instinkt" hvordan jeg skal være en perfekt kvinne for min mann - vi kommuniserer. Der vi ikke er enige må vi inngå kompromisser. Vi bestemmer ting sammen og forsøker å gjøre hverandre - og oss selv - lykkelige. 

Hvis kvinnene ikke har fått skrekken etter den store bagasjen med psykiske traumer og problem du har, ELLER ditt nasjonalistiske verdenssyn, så er det uansett få som vil leve et liv der mannen alt har bestemt alt og man selv ikke kan være med å bestemme noe. Jeg vet ikke helt hva det er, men kjærlighet er det ikke.

Anonymkode: dc18e...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...