Gjest NotNaomi Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Inspirert av tråden om felles barnebursdager. Billige gaver som jeg gir i slike anledninger er : En sjokolade eller annet godteri. Klistremerker Kule kulepenner. (Fant mange på Binders i en kurv hvor de var på salg) kjøper en liten notatbok/blokk ved siden av. Vanlige ballonger og kule viskelær,forskjellige småting som navnet deres står på. Jeg kjøper oftest i bokhandlere,Binders osv. Masse fine småting der. Og så blander jeg litt av disse tingene i hver gave. Pluss noe godteri altså. Men det morsomste er å pakke inn. Bruk oppsiktsvekkende papir og teip på sånne smellerter en får kjøpt på Rema til selskap. Det er uten unntak noe ungene jeg har gitt det til,har syns er gøy. Bare sånne småting. De får flere gaver,og det blir mer enn bra nok. Håper andre også kan komme med forslag. Kan jo være til hjelp for flere.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Såpebobler, sprettball, tusjer Anonymkode: 475fd...deb
Gjest NotNaomi Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såpebobler, sprettball, tusjer Anonymkode: 475fd...deb Såpebobler ja :-) bra forslag. Håper flere deler. Mye en ikke tenker på selv.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 prompepute slike "morrosaker" vandrende gebiss/ slim prinsessekrone kinderegg Anonymkode: 37f6a...8af
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Den beste gaven sønnen min fikk til 5-årsdagen var en prompepute. Ellers har de mye billig på salg på lekekassen: https://lekekassen.no/outlet?p=1&product_list_order=price F.eks. aktivitetsbøker og klistremerkebøker til 20-30 kroner. Anonymkode: d81b3...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå