Thilde97 Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 (endret) Hei, jeg skal snart en uke til Kypros alene, og har ikke mulighet til og bruke kjempe masse penger der nede(5000). så lurte på om noen hadde vært på fig three bay? er det en matbutikk ved hotellet? (reising star, ving) Forslag til ting jeg kan finne på som ikke er så dyrt? Endret 30. august 2017 av Thilde97 Skrivefeil
Apekatten Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Jeg har vært på Fig Tree Bay. Nå vet jeg ikke hvilket hotell du skal bo på, men det var flere supermarked og butikker ved hotellet jeg bodde på.
Thilde97 Skrevet 30. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2017 Akkurat nå, Apekatten skrev: Jeg har vært på Fig Tree Bay. Nå vet jeg ikke hvilket hotell du skal bo på, men det var flere supermarked og butikker ved hotellet jeg bodde på. jeg skal på reising star, ving
Apekatten Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, Thilde97 skrev: jeg skal på reising star, ving Står på nettsiden at hotellet ligger 100m unna sentrum, så du finner nok både butikker og restauranter der. 1
outie Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 På 30.8.2017 den 18.21, Thilde97 skrev: Hei, jeg skal snart en uke til Kypros alene, og har ikke mulighet til og bruke kjempe masse penger der nede(5000). så lurte på om noen hadde vært på fig three bay? er det en matbutikk ved hotellet? (reising star, ving) Forslag til ting jeg kan finne på som ikke er så dyrt? Hvorfor ikke bestille halvpensjon på hotellet? frokost og middag for 1000,- hele uka, er ikke så ille det.............. Da har du igjen 4000,- til lunsj, fjas og fanteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå