AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Har vært i tiltak , som nå er avsluttet. Hva skal jeg skrive på mldkortet da? Går ikke til behandling heller pga den fysioterapeuten som jeg gikk til kunne ikke hjelpe meg. Står på venteliste hos en annen nå da. Hva skriver jeg på mldkortet, der det står tiltak/behandling? Vil jeg miste aap om jeg krysser nei på det og nei på at jeg ikke har vært syk? Vil de tro jeg unngår behandling da? Får ikke tak i min saksbehandler, har ringt og send mld uten svar! På min tiltaksplan står det jo behandling og arbeidsrettet tiltak. Men jeg er jo enda ikke kommet inn til behandler og mitt tiltak er jo avsluttet . Noen som vet? Anonymkode: e8c8f...fc8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Jeg krysser alltid av nei på tiltak om jeg ikke har vært på det. Jeg får likevel penger. Anonymkode: f7103...35e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg krysser alltid av nei på tiltak om jeg ikke har vært på det. Jeg får likevel penger. Anonymkode: f7103...35e Ok, takk for svar. Får krysse av slik jeg også. Krysser du av nei på om du har vært for syk til å delta og? Og kun krysser ja på om du vil fortsette å stå arbeidsledig? Anonymkode: e8c8f...fc8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring nav. Anonymkode: 87dfa...4ed Tror du må lese engang til du Anonymkode: e8c8f...fc8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar. Får krysse av slik jeg også. Krysser du av nei på om du har vært for syk til å delta og? Og kun krysser ja på om du vil fortsette å stå arbeidsledig? Anonymkode: e8c8f...fc8 Du er ikke arbeidsledig du er på aap. 😜 Anonymkode: 5b4e5...1fa
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke arbeidsledig du er på aap. 😜 Anonymkode: 5b4e5...1fa Ja men om jeg ikke krysser ja, så får jeg jo ikke aap Anonymkode: e8c8f...fc8
TinyBean Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 (endret) Gikk på AAP i to år og krysset alltid nei på alt bortsett fra om jeg ville stå som arbeidssøker videre. Fikk alltid penger utbetalt, uansett om jeg var i tiltak eller ikke. Det eneste som gjorde noen forskjell var i sommer da jeg faktisk fikk lønn for jobb jeg hadde i butikken jeg var i praksis i før sommeren. Da krysset jeg av Ja på jobbdelen og hvor mange timer per dag jeg jobbet. Endret 31. august 2017 av TinyBean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå