AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Blir den like treg som den var, eller blir den nå raskere igjen? Var tregere enn sirup Anonymkode: b4879...82d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Jeg hadde heller installert twrp og en ny rom, i tillegg til å rootet den. Så kan du finstille hastigheten på den som du vil selv. Ikke lenger sirup! Anonymkode: efc75...7db 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 35 minutter siden, Horten Market skrev: Som den var da den var ny. Har fått nullstilt telefonen, men når jeg skal laste inn apper igjen så må jeg skrive inn passordet for hver jævla nedlastning. Vet du hvordan jeg får apple-id til å huske meg? Anonymkode: b4879...82d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått nullstilt telefonen, men når jeg skal laste inn apper igjen så må jeg skrive inn passordet for hver jævla nedlastning. Vet du hvordan jeg får apple-id til å huske meg? Anonymkode: b4879...82d iCrap Glem det. Kjøp en skikkelig mobil, som Samsung f.eks. Anonymkode: efc75...7db 2
stan Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått nullstilt telefonen, men når jeg skal laste inn apper igjen så må jeg skrive inn passordet for hver jævla nedlastning. Vet du hvordan jeg får apple-id til å huske meg? Anonymkode: b4879...82d Det er jo en feature for å hindre deg i å laste ned for mange apper som gjør telefonen din treg igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: iCrap Glem det. Kjøp en skikkelig mobil, som Samsung f.eks. Anonymkode: efc75...7db Ja tror jeg skal selge denne møka å kjøpe meg Samsung igjen, var aldri noe tull med de 5 minutter siden, stan skrev: Det er jo en feature for å hindre deg i å laste ned for mange apper som gjør telefonen din treg igjen. Jeg måtte ikke det før, er det ikke mulig å la den huske passordet? Hvis det ikke er mulig enten selger jeg den eller knuser den Anonymkode: b4879...82d 1
Titania Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja tror jeg skal selge denne møka å kjøpe meg Samsung igjen, var aldri noe tull med de Jeg måtte ikke det før, er det ikke mulig å la den huske passordet? Hvis det ikke er mulig enten selger jeg den eller knuser den Anonymkode: b4879...82d Tror det har noe med innstillingene å gjøre, men husker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå