AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg møtte en fyr for en liten stund siden på en fest. Vi snakket sammen flere timer, ble ingen "hooking", men en del flørting. I tillegg overhørte jeg han snakke med kompisene sine om meg så jeg tror han liker meg. Vi har bare møttes 1 gang; den ene gangen på den festen. Etter det har vi sendt meldinger. Vi avtalte å møtes rett etter sommeren fordi det passet ikke å møtes i ferien: han var på ferie, jeg var på ferie, han var på ferie, jeg var på ferie osv., så det passet aldri. Han skal jobbe i utlandet i hvertfall 2 år og han måtte reise mye tidligere enn planlagt dvs. han dro når jeg var på ferie :-( Så det ble med den ene gangen. Jeg har fått melding fra han der han sier han håper jeg kommer å besøker han... Nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre.. Vi har jo ikke klina engang.. Skal jeg bare kutte han ut siden han ikke bor i Norge lengre? Eller skal jeg virkelig dra å besøke han? Hmm.. Det går kanskje an å dra på venninnetur? Men det er jo veldig obvious også da.. Egentlig burde jeg vel prøve å glemme han, men det har vært litt at jeg sjekker mobilen oftere enn vanlig for å se om han har svart, så jeg liker han godt.. Men igjen det har bare vært det ene gangen + meldinger, så hva vet jeg.. Men tenk om det er han jeg skal ende opp med da? Kanskje jeg skal gjøre det litt enkelt å bare adde han på snap..? Anonymkode: 53857...bb6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Jeg ville addet han på snap.. Hvilket land og by er han i? Det skader jo ikke å ta en venninnetur dit og bare se hva som skjer, alltid greit med helgeturer i utlandet :-) Jeg ville ikke bare glemt han, jeg ville først funnet ut om det kan være noe der. Du har jo bare møtt han en gang og ingenting har skjedd, så vet jo ikke.. Men samtidig skal han være borte lenge... Anonymkode: 9668f...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Takk for svar anonym, men er det virkelig ingen andre som har noe å komme med....? Anonymkode: 53857...bb6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Glem han. Alle gutter ser noen de syntes er digge og nevner for kompisene på fest, det betyr ikke at han syntes det var kjærlighet ved første blikk og vil gifte seg med deg. Dere kjenner hverandre knapt. At han sier du kan komme å besøke han er noe han sier for å fortsette å ha en god tone fordi han syntes det er gøy å ha beundrere , skal love deg han hadde funnet på en grell unnskyldning om at han havnet i bilulykke eller noe og ikke kunne møte deg om du plutselig stod på flyplassen i landet han er i og sa du kom for bli bedre kjent med han. Hvis det er meningen at det skulle være dere, så vil dere gjennoppta kontakten på et senere tidspunkt i livet . Anonymkode: d350b...405 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Hva med avtale et besøk alene litt frem i tid, oktober/november og se hvordan han oppfører seg og bare kansellere reisen om han virker lunken etterhvert. Anonymkode: 3d001...0a1
Inwe Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 Jeg hadde dratt. Utnyttet sjansen for en billig tur til utlandet.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, Inwe skrev: Jeg hadde dratt. Utnyttet sjansen for en billig tur til utlandet. 😊👍🏼 Anonymkode: 53857...bb6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Glem han. Alle gutter ser noen de syntes er digge og nevner for kompisene på fest, det betyr ikke at han syntes det var kjærlighet ved første blikk og vil gifte seg med deg. Dere kjenner hverandre knapt. At han sier du kan komme å besøke han er noe han sier for å fortsette å ha en god tone fordi han syntes det er gøy å ha beundrere , skal love deg han hadde funnet på en grell unnskyldning om at han havnet i bilulykke eller noe og ikke kunne møte deg om du plutselig stod på flyplassen i landet han er i og sa du kom for bli bedre kjent med han. Hvis det er meningen at det skulle være dere, så vil dere gjennoppta kontakten på et senere tidspunkt i livet . Anonymkode: d350b...405 Jeg ville jo aldri i verden sagt at jeg kom for å bli bedre kjent med han! Hadde det vært meg ville jeg blitt litt skremt! Hvis jeg skal dra vil jeg jo ta med meg en venninne og bo på hotell. Vil ikke møtt opp der helt alene. Det blir bare kleint! Så møtes vi og tar noen øl og så ut på byen, så ser vi hva som skjer... Anonymkode: 53857...bb6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med avtale et besøk alene litt frem i tid, oktober/november og se hvordan han oppfører seg og bare kansellere reisen om han virker lunken etterhvert. Anonymkode: 3d001...0a1 Jeg vet ikke når han skal til Norge neste gang.. Mulig det ikke er før til jul... Anonymkode: 53857...bb6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 På 30.8.2017 den 16.41, AnonymBruker skrev: Jeg ville addet han på snap.. Hvilket land og by er han i? Det skader jo ikke å ta en venninnetur dit og bare se hva som skjer, alltid greit med helgeturer i utlandet :-) Jeg ville ikke bare glemt han, jeg ville først funnet ut om det kan være noe der. Du har jo bare møtt han en gang og ingenting har skjedd, så vet jo ikke.. Men samtidig skal han være borte lenge... Anonymkode: 9668f...bc1 Han jobber i Stockholm.. Jeg bor i Bodø, så det er ikke bare bare å komme seg dit.. Anonymkode: 53857...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå