AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Noen med handikap som har opplevelser med eskorter? Det er ikke så nøye hva det handikappet er, så lenge det forhindrer deg til det punktet hvor du hverken får opplevd sex eller noe så enkelt som å føle nærhet og kos. Skal til Amsterdam om en måned grunnet lege time og da jeg ikke vil få stempelet 30 year old virgin, har jeg lyst å prøve ut en girlfriend experience med en eskorte når jeg er der. Jeg er klar over at det ikke vil være "ekte" sex, men jeg ser ikke noe galt i å betale en voksen kvinne for å late som om noen bryr seg om meg i noen timer. Jeg er ikke ute etter juicy detaljer, men mer om tips til hva som er normalt i den verdenen, og forskjellen på de kvinnene som bare vil få unna flest menn på en kveld, mens jeg heller vil bruke ekstra penger for å få en opplevelse jeg aldri glemmer. Jeg bryr meg mindre om selve sexen og tanken på følelsen av en naken kvinne kropp mot min, mitt første kyss og få lov å stryke på kroppen hennes opp og ned mens hun gjør det samme, tenner meg mer enn selve tanken på å få tilgang til et varmt vått hull. Anonymkode: ac0e4...ce3 2
stan Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Du kan nok finne det du søker i Amsterdam. Bruk litt tid på å søke på nettet på forhånd. Både så du får et inntrykk av hva som tilbys, men også hva som forventes av deg som kunde. Det er mye mer å finne om du ikke søker med engelske ord. Jeg regner med at du er klar over at det ikke er tillatt etter norsk lov, selv om du er i utlandet. Så om du likevel gjør det, ikke fortell det til hele verden. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Så et handikap er en unnskyldning for å ha et elendig kvinnesyn og støtte prosititusjon og trafficking? Og før du kommer med at damene i amsterdam gjør det frivillig eller ikke tar alvorlig mental skade av det på sikt , drøm om igjen! Wow , digge damer, shit imponerende! Men du, som de andre beksuerne får deg et hakeslipp på slutten.... Våkn opp! Ikke synk så lavt at du benytter deg av prostituerte! Og er du i helsemessig stand til å reise til amsterdam så tipper jeg du har en psykisk "handikap" og ikke er bundet til rullestol og er lam heller, ikke at det hadde gjort saken noe anderledes men = SKJERP DEG ! Anonymkode: 27cd9...1f2 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Skjønner deg godt TS, lite nærhet gjør noe med psyken. etter et langt opphold fra jenter gikk jeg til en eskorte, og fikk det du spør om. Det gjorde godt, i vertfall for en liten stund... Anonymkode: 3ecc7...9e4 2
Thyra Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg godt TS, lite nærhet gjør noe med psyken. etter et langt opphold fra jenter gikk jeg til en eskorte, og fikk det du spør om. Det gjorde godt, i vertfall for en liten stund... Anonymkode: 3ecc7...9e4 Å mangle nærhet og sex er ingen unnskyldning for å utnytte andre. Ja, det gjør noe med psyken å gå lenge uten. Men det gjør også noe med psyken å stadig vekk måtte stå til disposisjon for andres lyster. Uønsket og ulystbetont nærhet er verre enn mangel på nærhet.
I Grosny Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så et handikap er en unnskyldning for å ha et elendig kvinnesyn og støtte prosititusjon og trafficking? Og før du kommer med at damene i amsterdam gjør det frivillig eller ikke tar alvorlig mental skade av det på sikt , drøm om igjen! Wow , digge damer, shit imponerende! Men du, som de andre beksuerne får deg et hakeslipp på slutten.... Våkn opp! Ikke synk så lavt at du benytter deg av prostituerte! Og er du i helsemessig stand til å reise til amsterdam så tipper jeg du har en psykisk "handikap" og ikke er bundet til rullestol og er lam heller, ikke at det hadde gjort saken noe anderledes men = SKJERP DEG ! Anonymkode: 27cd9...1f2 Prostitusjon er en uting, iallfall der arbeiderne er fanget i ett kriminelt miljø. Jeg foreslår at damene her på KG står opp mot prostitusjon med egen innsats. Reis til TS på en skikkelig sexdugnad, og han slipper å gjøre seg til lovbryter. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå