Gå til innhold

HJELP MEG FINNE SANGEN! "The sea of trees" soundtrack

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Noen som har sett filmen "the sea og trees"..? Etter ca 0:21:15 min starter en sang, har forsøkt UTALLIGE ganger å shazame, uten hell, samt googlet etter soundtracket, uten hell..

man hører knapt teksten, men det lille jeg hører går; 

" .....meet me there in the morning" (?) [........] "the osean"  "hate me now, in the dawning" (?) "youll say, i know your lost, widow, (..?) I wait for you.. 

Noen som kan hjelpe..? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

alt-J - Choice Kingdom

alt-J - Arrival in Nara

Noen av dem?

Endret av Linaa
Skrevet
15 timer siden, stan skrev:

Kanskje denne kan hjelpe? 

https://ringostrack.com/movie/the-sea-of-trees/89697

Hele soundtracket ligger på Spotify. 

Er det en god film? 

Min sambo syns den var veldig fin, da han klarer å se utenfor boksen, veldig mye meninger. Jeg som ikke klarer å se utenfor boksen syns den var helt ok, ja den var fin, men ikke mye mer enn det :fnise:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
På 30.8.2017 den 16.42, stan skrev:

Kanskje denne kan hjelpe? 

https://ringostrack.com/movie/the-sea-of-trees/89697

Hele soundtracket ligger på Spotify. 

Er det en god film? 

Er nok ingen av disse, noen av dem får jeg heller ikke til å spille, som eksempelvis "Sea of trees" av Alt-J :( 

- filmen har fått endel dårlig kritikk, jeg synes tema i den er bra, og med så bra skuespillere kunne den nok levert bedre.. er nok enig i at den ble litt platt og klisje.. 

På 31.8.2017 den 8.41, Linaa skrev:

Min sambo syns den var veldig fin, da han klarer å se utenfor boksen, veldig mye meninger. Jeg som ikke klarer å se utenfor boksen syns den var helt ok, ja den var fin, men ikke mye mer enn det :fnise:

Jeg ser endel utenfor boksen jeg også altså, spesielt når det gjelder film. Men ble nok ikke helt overbevist av denne filmen, mest fordi jeg kanskje hadde litt for høye forventninger med tanke på tema og skuespillerne.. den "leverte ikke" så bra som jeg hadde håpet på..

Men den hersens sangen skulle jeg virkelig likt å funnet da.. 🤔

Edit;  takk for innsatsen begge to, som forsøkte å hjelpe 😊

Endret av noe tilfeldig
Skrevet (endret)

.

Endret av Linaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...