Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har time til fillerbehandling neste uke. Hvilken type anbefaler dere? Juvederm, Restylane eller Teosyal?

jeg ønsker litt volume samt mindre tørre lepper. 

Anonymkode: 1aec0...898

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juvederm. Det har jeg. 

Jeg tok juvederm fordi det varer lengre, er mindre risiko for klumper og fukter bedre :-) Slet også med tørre lepper, men ikke nå lengre.

Anonymkode: f44c1...3f7

Skrevet

Takk for svar! Flere erfaringer?

Skrevet

Juvederm har gitt meg klumper 2 ganger selv om jeg bare har satt ørlite grann i leppekanten for å rette ut linjer. Ikke sett juvederm/restylane i kanten hvis du skal ha større lepper, bare sett i selve leppa så unngår du duckface. 

Anonymkode: 79995...b69

Skrevet

Ingen

Seriøst , du ødelegger leppene dine og ansiktet ditt. Du får samme volum effekt av lipliner og leppestift/gloss, mye bedre :)

Anonymkode: ee82e...208

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen

Seriøst , du ødelegger leppene dine og ansiktet ditt. Du får samme volum effekt av lipliner og leppestift/gloss, mye bedre :)

Og jeg regner med du har tatt det siden du har så mye erfaring?

• Liker 2
Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Og jeg regner med du har tatt det siden du har så mye erfaring?

Ja, jeg var dum og gjorde det 1 gang. Så helt idiotisk ut, lot meg rive med av trenden og er veldig glad for at det begynner å gå ut!

Når jeg ser på bilder av meg selv med leppestift eller lipgloss og liner, så har jeg mye finere og fyldigere lepper da, enn det falske andefjeset og harde leppene filler gir.

Skrevet

Juvéderm. Det varer lengst. 

Skrevet

Ikke teosyal, fikk ingen effekt av det. Tok restylane og merket litt forskjell. 

Skrevet

Kan i hvert fall si det sånn at man kan se på alle som har, at de har fillers i leppene. Det er noe med profilen og ansiktsstrukturen som viser unaturlig fyll (selv om man ikke ser det selv). 😌

Anonymkode: 3c0b8...ea3

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan i hvert fall si det sånn at man kan se på alle som har, at de har fillers i leppene. Det er noe med profilen og ansiktsstrukturen som viser unaturlig fyll (selv om man ikke ser det selv). 😌

Snakk for deg selv. På meg er det helt usynlig. Det spørs helt om hvordan man tar det.

Jeg har valgt juvederm volbella 2 ganger. Storfornøyd :)  den gir et mykt og naturlig resultat 

Endret av RompeRusk
  • Liker 1
Skrevet
56 minutes ago, AnonymBruker said:

Det spørs hvor flinke dem som utfører det er. Jeg gikk til en dame som var enormt nøye på at det skulle se bra ut fra profilen. Hun stoppet meg og sa at jeg ikke kunne ha mer, for da kom det til å se rart ut i profil. 

Anonymkode: c1013...0a5

Skrevet

Eneste rådet:  Less is more.

Skrevet

Ts her.

Da har jeg gjort det! Ble 1 ml Restylane fordelt i begge leppene. Jeg syntes faktisk det var ganske vondt! Nå er leppene megahovne og ømme. Gleder meg til å se det endelige resultatet 💋😀 takk for svar alle sammen💐

Skrevet
På 31.8.2017 den 19.02, RompeRusk skrev:

Snakk for deg selv. På meg er det helt usynlig. Det spørs helt om hvordan man tar det.

Jeg har valgt juvederm volbella 2 ganger. Storfornøyd :)  den gir et mykt og naturlig resultat 

Folk har jo ikke peiling. De som har store lepper vil se sånn ut. Vi som vil se naturlige ut, vi gjør det ;) Volbella "bygger" lite, den jeg også bruker :) 

Anonymkode: 6bdf2...a67

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk har jo ikke peiling. De som har store lepper vil se sånn ut. Vi som vil se naturlige ut, vi gjør det ;) Volbella "bygger" lite, den jeg også bruker :) 

Anonymkode: 6bdf2...a67

Hehe, nope. Men skjønner det forsåvidt, folk assosierer jo fillers med duckface :)

Skrevet
På 1.9.2017 den 20.56, RompeRusk skrev:

Hehe, nope. Men skjønner det forsåvidt, folk assosierer jo fillers med duckface :)

Jeg så ei i dag som hadde fillers i overleppen. Og ikke duckface. Men det er noe som "gir" at man har i leppene, og jeg ser det alltid. Av og til i profil, men oftest forfra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...