AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Del Skrevet 30. august 2017 Lomper kan jo brukes til så mangt, og det er billig. Jeg er veldig glad i å lage lompepizza og å ta en lompe, ha på litt cottage cheese og syltetøy. Det er en kjempegod dessert! Tips til andre ting? Har tidligere brukt å lage litt toast, men har for tiden bare tilgang til steikeovn og -plater, og micro. Anonymkode: 59ab2...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pmaxqueen Skrevet 30. august 2017 #2 Del Skrevet 30. august 2017 smør, kanel, sukker = digg snack snøfrisk, røkt ørret/laks + ruccula = Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Del Skrevet 30. august 2017 Bruke det i stedet for skive, med vanlig pålegg. Liker også med smør og sukker, og kanskje sirup. Anonymkode: 5f0a1...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Del Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruke det i stedet for skive, med vanlig pålegg. Liker også med smør og sukker, og kanskje sirup. Anonymkode: 5f0a1...dec Spiser vanlgvis ikke brødskiver med pålegg, så det blir litt vanskelig. Anonymkode: 59ab2...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 31. august 2017 #5 Del Skrevet 31. august 2017 Det er digg med Nugatti. Spesielt Nugatti Crisp. Og aller helst med små bananbiter i også. Og med ost og skinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. august 2017 #6 Del Skrevet 31. august 2017 Peanøttsmør, banan og jordbærsyltetøy er godt i lomper. Ikke så usunt heller hvis du velger det peanøttsmøret fra Green Choice og syltetøy uten tilsatt sukker. Tunfisk (jeg bruker alltid de tunfiskboksene som er med vann), sjalottløk, litt majones og nykvernet pepper. Evt sylteagurk i stedet for sjalottløk Philadelpiaost, crispysalat, hvitost, skinke, agurk eller sylteagurk Nutella og banan (hvis jeg er skikkelig godtesjuk) Philadelpiaost, strandaskinke, ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå