AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Hei. Jeg jobber for en stor bedrift med store utviklingsmuligheter, jeg har jobbet der en stund nå. Så jeg tenker å søke meg til en litt høyre stilling i bedriften. Jeg er da 22 har ikke så mye erfaring med det å søke jobb i den bedriften jeg jobber allerede i da. Så tenkte om det var noen her som kunne komme med noe tips til meg angående ting jeg burde ha med på CV og søknaden og ting jeg ikke trenger å ta med? Hva er det som er viktig å passe på her enn vanlig søknad og CV? Takk ☺ Anonymkode: dbef4...b0e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Søk som på en hvilken som helst annen jobb. Sannsynligvis får du ny leder som ikke kjenner til deg. Anonymkode: ea3de...e62
IncaTinca Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg jobber for en stor bedrift med store utviklingsmuligheter, jeg har jobbet der en stund nå. Så jeg tenker å søke meg til en litt høyre stilling i bedriften. Jeg er da 22 har ikke så mye erfaring med det å søke jobb i den bedriften jeg jobber allerede i da. Så tenkte om det var noen her som kunne komme med noe tips til meg angående ting jeg burde ha med på CV og søknaden og ting jeg ikke trenger å ta med? Hva er det som er viktig å passe på her enn vanlig søknad og CV? Takk ☺ Anonymkode: dbef4...b0e Jeg er veldig interessert i å vite hvilket firma dette dreier seg om. Kanskje jeg kan bli din kollega, TS? Jeg har absolutt ikke tenkt å ta den stillingen du har lyst på altså, men forhåpentligvis starte på lik nivå med deg. Velger å ikke stå som anonym i håp om at du kontakter meg via pm. Jeg er i motsetning til deg arbeidsledig for tiden, (har kun gått noen måneder) og har en attraktiv bachelorgrad innen Marketing, økonomi og ledelse. Dersom du tar kontakten, kan vi hjelpe hverandre opp Håper å høre fra deg.
IncaTinca Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Jeg har altså god erfaring med å skrive søknader og CVer og kommer 90% av gangene på intervju. Og jeg havner ofte på andreplass når jeg ikke får jobben. I det siste har jeg fått tilbud, så jeg ser at dette funker :-) Det gjelder bare å treffe riktig. Så her er det masse muligheter for å gi og ta, TS
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 19 timer siden, IncaTinca skrev: Jeg er veldig interessert i å vite hvilket firma dette dreier seg om. Kanskje jeg kan bli din kollega, TS? Jeg har absolutt ikke tenkt å ta den stillingen du har lyst på altså, men forhåpentligvis starte på lik nivå med deg. Velger å ikke stå som anonym i håp om at du kontakter meg via pm. Jeg er i motsetning til deg arbeidsledig for tiden, (har kun gått noen måneder) og har en attraktiv bachelorgrad innen Marketing, økonomi og ledelse. Dersom du tar kontakten, kan vi hjelpe hverandre opp Håper å høre fra deg. Ts her. Hei og takk for svar. ☺ Så fint at du vil hjelpe. Litt vanskelig å komme med sensitive opplysninger siden jeg ikke kjenner deg. Anonymkode: dbef4...b0e
IncaTinca Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hei og takk for svar. ☺ Så fint at du vil hjelpe. Litt vanskelig å komme med sensitive opplysninger siden jeg ikke kjenner deg. Anonymkode: dbef4...b0e Det er fult forståelig! Derfor jeg lot brukernavnet mitt synes slik at vi kan bli litt bedre kjent. Dersom du skulle ønske det. Men helt i orden om du ikke ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå