Gå til innhold

Er det en myte at menn som smiler på bilder er mindre attraktive enn menn som ikke smiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier "Er det en myte at menn som smiler på bilder er mindre attraktive enn menn som ikke smiler?"

Det har blitt gjort mange undersøkelser på dette teamet der flere av dem har kommet til konklusjonen at menn som ikke smiler er mer attraktive enn menn som smiler.

Her er en av undersøkelsene: https://www.linkedin.com/pulse/first-impression-cue-men-women-find-most-attractive-van-edwards

Fra undersøkelsen:

"Women found that men who smiled were the least attractive. They even preferred the men who had a moody or shameful facial expression over a smile. The reason? Women rated the men with a brooding, mysterious facial expression the highest because it made their faces look more masculine–something women subconsciously desire and look for when choosing a mate."

Anonymkode: 8f537...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sexy:

5eHq-FXQ.jpeg

Smexy:

angry-man-2364916.jpg

Anonymkode: 81672...761

Skrevet

Lol

Anonymkode: 91dd7...7a1

Skrevet

På tinder er det større sjans at jeg sveiper til venstre hvis mannen ikke smiler. Smiler han er sjansen større for at jeg sveiper til høyre (liker han). Selvfølgelig må han være attraktiv for meg da. Hjelper ikke å smile hvis jeg ikke finner han attraktiv. 

Anonymkode: 8c180...25d

• Liker 2
Skrevet

Herregud så lei sure tryner på Tinder. Det virker som menn enten smiler (bra) eller ser ut som bitre sure menn. 

Anonymkode: 40fe2...75e

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er forskningsbasert, kan det vel neppe kalles en myte. Jeg har dog ikke sjekket hvor entydige resultatene er, men neppe svært, og de har naturligvis ingen prediksjonskraft på individuelle kvinner og menn. Likevel kan det være interessant å konstatere at tendensen finnes. 

Anonymkode: a9074...60d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er og utrolig lei, av alle disse alvorlige manne trynene på nettdating sider. Jeg vil se en mann, som smiler. Og det er de som smiler, jeg liker.

Anonymkode: 04a86...207

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er og utrolig lei, av alle disse alvorlige manne trynene på nettdating sider. Jeg vil se en mann, som smiler. Og det er de som smiler, jeg liker.

Anonymkode: 04a86...207

Da så ..... Om du liker en sleiping med personlighetsløst tannpastasmil bedre så ......

Anonymkode: ddb71...f04

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da så ..... Om du liker en sleiping med personlighetsløst tannpastasmil bedre så ......

Anonymkode: ddb71...f04

Hvem vil ha en gretten gubbe?? 

Jeg vil ha en mann med humor. Ikke en bitter og furten vott. Når menn tror de ikke skal smile på bilder, så ser de sure ut istedenfor. Kanskje trene litt mer på selfies før dere legger ut bilder? 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha en gretten gubbe?? 

Jeg vil ha en mann med humor. Ikke en bitter og furten vott. Når menn tror de ikke skal smile på bilder, så ser de sure ut istedenfor. Kanskje trene litt mer på selfies før dere legger ut bilder? 

Så hvis du ikke smiler konstant i 24 timer hele året,  så er du ei bitter kjerring? 

Anonymkode: 5fd6d...e06

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du ikke smiler konstant i 24 timer hele året,  så er du ei bitter kjerring? 

OMG. 

Det er snakk om bilder på Tinder ol. Legger du ut et bilde av et grettent uttrykk så ser du ikke akkurat attraktiv ut. Et smil gjør så mye mer. Kun et fåtall menn klarer å se normale ut uten å smile. 

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG. 

Det er snakk om bilder på Tinder ol. Legger du ut et bilde av et grettent uttrykk så ser du ikke akkurat attraktiv ut. Et smil gjør så mye mer. Kun et fåtall menn klarer å se normale ut uten å smile. 

Et nøytralt bilde er ikke et grettent utrykk, men et bilde der du hverken ser gretten eller blid ut. Noe tråden handler om. 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et nøytralt bilde er ikke et grettent utrykk, men et bilde der du hverken ser gretten eller blid ut. Noe tråden handler om. 

Ja et nøytralt bilde ja. Men Gud bedre jeg skal love deg at det er få menn som får til det. Spesielt norske menn. Det er jo rene katastrofen der ute. Ergo velger jeg kun de som smiler. Alle aner går rett til venstre og furtekroken. 

Skrevet
26 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg elsker menn som smiler og ler :hjerter:

5eHq-FXQ.jpeg

Anonymkode: 81672...761

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet.

Bildet av Mr.Bean er ikke et smilebilde, det er et tilgjort uttrykk. Og da kan man like gjerne la være.

Et bilde der mannen smiler er mer attraktivt enn et bilde der mannen er alvorlig. Jeg vil velge å sveipe til høyre (liker) på en mann som smiler. 

Anonymkode: ffc0c...9ae

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja et nøytralt bilde ja. Men Gud bedre jeg skal love deg at det er få menn som får til det. Spesielt norske menn. Det er jo rene katastrofen der ute. Ergo velger jeg kun de som smiler. Alle aner går rett til venstre og furtekroken. 

Hehe mulighet det, personlig så smiler jeg på bilder, litt forsiktig smil. Overdrevet smil er ikke pent synes jeg :)

Men jeg klarer også å få til et nøytralt bilde. Det viktige er å være avslappet når en tar et bilde. 

Ellers har jeg hørt at jeg har et pent smil og pene øyne, selv om jeg ikke synes at jeg er spesielt attraktiv :)

• Liker 1
Gjest C.Tramell
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet.

Bildet av Mr.Bean er ikke et smilebilde, det er et tilgjort uttrykk. Og da kan man like gjerne la være.

Et bilde der mannen smiler er mer attraktivt enn et bilde der mannen er alvorlig. Jeg vil velge å sveipe til høyre (liker) på en mann som smiler. 

Anonymkode: ffc0c...9ae

Enig i alt. En mann som smiler blir straks mer tilnærmelig. 

Må jo bare ta med et par random smilende og leende kjekke menn her, altså! 

successful-smiling-man-800x600.jpg

tdy_take_brody_160223.jpg140016263_xxlarge.jpg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe mulighet det, personlig så smiler jeg på bilder, litt forsiktig smil. Overdrevet smil er ikke pent synes jeg :)

Men jeg klarer også å få til et nøytralt bilde. Det viktige er å være avslappet når en tar et bilde. 

Ellers har jeg hørt at jeg har et pent smil og pene øyne, selv om jeg ikke synes at jeg er spesielt attraktiv :)

Jeg har så lyst å screenshote en del menn på Tinder så skulle du fått sett tragedie 😂 De verste er de som sitter i en kjip lenestol og tar bilde fra undersiden mens de ser ned i kamera og får frem 17 dobbelthaker. Og så skal de prøve å se mystiske ut ved ikke å smile. Eller så sitter de bak rattet og prøver å se mystiske ut. Altså hjelpes 😂 

Om du klarer å være nøytral oh klarer å få oppmerksomhet så har jo du skjønt det. Som en av få. 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har så lyst å screenshote en del menn på Tinder så skulle du fått sett tragedie 😂 De verste er de som sitter i en kjip lenestol og tar bilde fra undersiden mens de ser ned i kamera og får frem 17 dobbelthaker. Og så skal de prøve å se mystiske ut ved ikke å smile. Eller så sitter de bak rattet og prøver å se mystiske ut. Altså hjelpes 😂 

Om du klarer å være nøytral oh klarer å få oppmerksomhet så har jo du skjønt det. Som en av få. 

Eller de bare tar et jævla bilde av seg selv. Jeez.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...