Strawberrygirl Skrevet 31. august 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 31. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ansiktsfødsel med nr 1, vanlig med nr 2 og sternekikkert med nr 3. Det er ikke helt det samme som ansiktsfødsel. Jeg frykter det er noe med anatomien min som gjør at de kom feil siden det skjedde 2 ganger... De sa på KK at det var 1 promille ca ansiktsfødsler. Følte meg som en kjendis da jeg fødre nr 1😜🙈 En vanlig fødsel som nr 2 som kom ut rett vei var enkelt som bare det i forhold til de 2 andre fødslene. Nå venter jeg nr 4 om 2,5 uke og håper i det lengste på en vanlig fødsel, men er litt redd for nok et barn som legger seg feil vei😳 Anonymkode: caf44...16c Hva er ansiktsfødsler? Det er kjedelig når fødselen ikke blir som forventet. Jeg skulle gjerne opplevd en litt "lettere" fødsel hvor man slipper å jobbe så ekstra mye som man må med stjernekikkere 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #22 Del Skrevet 31. august 2017 Begge mine var stjernekikkere. Jeg er høy og har hatt god plass, så begge drev og snudde seg rundt i magen helt frem til fødsel og festet seg aldri. Vil tro at det er derfor de la seg "feil vei", altså tilfeldigheter. Fødselene var veldig ulike. Første var ganske tøff, da jeg ikke hadde pressrier og måtte presse barnet ut for egen maskin. Fikk noen rifter, men slapp heldigvis vakum/ tang. Med andre gikk det veldig raskt, to press og barnet var ute. Ingen rifter og veldig kontrollert fødsel. Har hatt to tette fødsler så mulig bekkenet var klargjort på et vis for en stjernekikker til, og det var derfor det gikk så lett andre gang. Poenget er ihvertfall at du trenger ikke nødvendigvis å frykte en ny stjernekikker. Du kan få en slik fødsel der barnet bare glir ut da også Anonymkode: eff57...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #23 Del Skrevet 31. august 2017 De jeg kjenner: (sk = stjernekikker) sk - sk (men andre fødsel gikk likevel veldig fint) sk - sk - vanlig sk - vanlig vanlig - vanlig - sk Anonymkode: 34e05...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #24 Del Skrevet 31. august 2017 12 timer siden, Strawberrygirl skrev: Hva er ansiktsfødsler? Det er kjedelig når fødselen ikke blir som forventet. Jeg skulle gjerne opplevd en litt "lettere" fødsel hvor man slipper å jobbe så ekstra mye som man må med stjernekikkere 😇 Vet ikke hva den heter på fagspråket, men det skjer svært sjelden at man får en slik fødsel. Fødestua mi var stappfult med folk, jormødre, leger + studenter... i sjornalen min har de tegnet ansiktet hvordan det lå og hvordan det snudde seg. Jenta mi snudde seg 180 grader ned i bekkenet for å klare komme ut. Hun så ut som hun hadde vært i krigen da hun kom ut stakkars liten, men det endte bra❤ Jeg lå i 7 timer med 7 cm åpning med nr 3 som var en stjernekikkert😜😬 Anonymkode: caf44...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå