AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Går det an at jeg er gravid likevel? Forstår ikke. Var vært hos legen og hun mente det ikke trengte være noe alvorlig når mensen bare var 6 dager over tiden. mensen bruker være regelmessig, imellom 29-30 dager i mellom vver syklus. Ville dere testet igjen eller skal jeg bar vente?:/ Anonymkode: 63b60...309
Jento89 Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Hei! Jeg ville tatt en ny test om mensen ikkje kommer, eller blodprøve hos legen. Jeg gikk selv på overtid med mensen noen år tilbake, testet, men negativ. Fikk posetiv test tilslutt og var da 11 uker på vei! Hadde tester 2 uker før ( uke 9 ) den var negativ :-o noen produserer lite/seint HCG fikk jeg beskjed om. Så test igjen om den ikkje kommer eller spør legen etter blodprøve. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Du vil med årene erfare at mensen plutselig kan finne på å leve sitt eget lille liv. Noen ganger kommer den tidlig, andre ganger sent. Og til slutt kommer den ikke i det hele tatt Det er så mye som spiller inn på hvordan syklusen er. Dersom du har råd, er det jo bare å teste i vei. Det koster penger og ca 1 kcal å ta en test. Anonymkode: 7aee6...378
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Du kan forsinke mens ved å stresse eller virkelig ønske at du er gravid. Men er testen negativ seks dager etter, så vil nok mensen komme Anonymkode: ca325...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå