Gå til innhold

Betaling for hundepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har en jente på 14 som skal gå tur med hunden vår noen ganger i uken. Vi gjør dette fordi vi vet at jenten ønsker å tjene penger, ikke fordi vi selv ikke har tid til å gå tur.

Er det noen som har erfaring med dette eller et råd til hva vi skal betale pr.time?

Anonymkode: c20ac...877

Skrevet

Hvorfor skal hun få betaling for å gå med familiens hund? 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Så lenge det er familiens hund,så syns jeg 50 kr er nok. Pr gang på minimum en time.

Skrevet

Er det jakthund, siden hun skal gå en time hver gang? Betal heller 50 per halvtime. 

Skrevet
26 minutter siden, bobleplast_ skrev:

Hvorfor skal hun få betaling for å gå med familiens hund? 

Det er ikke en jente i familien som skal gå, det er en datteren til en venninne.

22 minutter siden, Evilposelos skrev:

Er det jakthund, siden hun skal gå en time hver gang? Betal heller 50 per halvtime. 

Tenker ikke at hun skal gå en time hver gang, men tenker å gi en sum for hver tur, kaller det bare for timesbetaling. 

24 minutter siden, NotNaomi skrev:

Så lenge det er familiens hund,så syns jeg 50 kr er nok. Pr gang på minimum en time.

Det er ikke en jente i familien som skal gå, det er datteren til en venninne.

Skrevet

Tenker 50 kr per tur :) 

Anonymkode: 50772...1e6

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker 50 kr per tur :) 

Anonymkode: 50772...1e6

Takk👍

Skrevet

Jeg tenker også 50kr. Men tenker turen da bør være på rundt en halvtime+. Det er jo ikke en krevende jobb å gå på tur med hund så lenge den er godt oppdratt. 

Skrevet
4 timer siden, Luckiness skrev:

Jeg tenker også 50kr. Men tenker turen da bør være på rundt en halvtime+. Det er jo ikke en krevende jobb å gå på tur med hund så lenge den er godt oppdratt. 

Takk,vi tenker også mellom 50 og 100. Vi ønsker å gjøre det kjekt for jenten, og hunden er godt oppdratt👍

Skrevet

Halvtime, 25 kroner

1 time, 50 kroner

Anonymkode: 70147...aad

Skrevet

Jenta vår er 14 år, hun lufter naboohunden hver dag etter skoletid mandag-fredag, hun går ca 30min hver dag, hun får 1000kr i måneden for jobben. 

Personlig så synes jeg det er litt i meste laget, men naboen ville betale såpass. Veldig stas for jenta å tjene egne penger, og jeg synes det er bra at hun har forpliktet seg til det. Det er ikke alltid hun synes det er så kjekt når det stormer og regner som verst, men har hun påtatt seg ansvaret så har hun påtatt seg ansvaret.

(var naboen som spurte om jenta ville ha jobb som hundepasser, de kommer ikke hjem før seint hver ettermiddag)

Skrevet

Her står det litt om hva hundeluftere tar. Mange av disse som står her betaler ikke skatt (frikort).

www.doogy.no

Anonymkode: 305d6...d00

Skrevet

Jeg syns også 50 kr per tur er passe. Det er fordi dette er noe dere gjør for å være greie, ikke fordi dere har behov. Da syns jeg 50 kr er nok

Anonymkode: da5f2...3fe

Skrevet

Tusen takk for alle svar:link:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...