Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har (via, via) hørt at flere som har tatt, eller skal ta, slankeoperasjon, har fått beskjed om å ikke drikke Pepsi Max (vet ikke om det er lettbrus generelt) i lang tid før operasjon. Er det noen som vet hva som er riktig her og hvorfor?

P.s. Jeg skal ikke opereres, bare er veldig nysgjerrig på hvorfor de evt. får denne beskjeden.

Anonymkode: 8cf38...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ett eller annet grunnet kullsyren som gjør at man ikke kan drikke det? 

Anonymkode: 5871b...6c7

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ett eller annet grunnet kullsyren som gjør at man ikke kan drikke det? 

Anonymkode: 5871b...6c7

Ja, var det jeg kom frem til med google-søk også. Men samtidig beskrives bare det i tiden etter operasjonen. Det jeg fikk høre, var at de hadde fått beskjed om å holde seg unna lettbrusen i månedsvis før operasjonen (jeg vet ikke at det kunne var snakk om lettbrus i den opprinnelige beskjeden, men det var slik det ble viderefortalt til meg, via via kollegaer etc.).

Anonymkode: 8cf38...8a8

Skrevet

Det høres veldig merkelig ut. Søsteren min har hatt slankeoperasjon, og hun var på besøk hos oss uken før hun ble operert. Da drakk hun Pepsi Max så det holdt. Nå, etter operasjonen, liker ikke "magen" hennes kullsyre lenger, så nå holder hun seg unna. 

Anonymkode: 103c5...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...