Gå til innhold

kjole til bryllupsfest (ikke selve vielsen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Skal i bryllupssfest nå til helga - og har ingenting å gå med rett og slett fordi jeg etter lang tid med sykdom har gått ned en del i vekt og alt er for stort. Så jeg må finne meg en ny kjole. Er det "innafor" med noe "billig"? Er ikke veldig gira på å bruke tusenlapper på ett plagg jeg sannsynligvis bare skal gå med denne ene gangen ... Er heller ikke gira på å kle meg helt feil og føle meg utilpass. Kleskoden er for så vidt "typisk" bryllup - svart dress ... Tenkte selv at en dus pastellfarget kjole (grønn, blå, rosa..?) med lengde til minst knærne evt full lengde er passende. 

Så: da lurer jeg på om noen har tips til hvor jeg kan få tak i en kjole til rimelig pris ... Alle tips tas i mot med åpne og glade armer.
PS: nettshopping er ikke aktuelt siden jeg - slik tingene er nå - ikke vet hvordan ting passer. Med flat rumpe og pupper som er nesten borte er det begrenset hvor godt jeg klarer å fylle disse kjolene, selv i strl XS, så jeg MÅ prøve dem på før jeg kjøper...

Anonymkode: 1dac0...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Floyd er selvsagt mulig, men jeg syns det er dyrt der. Vanlige butikker som h&m, bikbok, cubus osv har mye fint om sommeren, men det er nok ganske utplukket nå. Det fikk jeg erfare da jeg i starten av august skulle finne kjole til bryllup. Nesten ingen butikker hadde kjoler engang! Ser du ikke vil prøve nettshopping, men de har veldig mye fint på nelly. Og du kan jo bestille i et par størrelser og returnere det du ikke skal bruke

Anonymkode: fe14e...1db

Skrevet

Beklager, så ikke at du ikke nettshoppet.  Men zalando har gratis frakt og retur, du kan velge faktura og bestille f.eks 5 kjoler og beholde en, alle eller ingen. Du betaler bare det du beholder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...